EXTRAWHEEL PRZYCZEPKA BAGAŻOWA MATE 26" Z KOŁEM + TORBY DRIFTER 100L POLYESTER

ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Brylantem w stajni Forda od 55 lat jest muskularny Mustang. Gwiazdor Hollywood i spełnienie marzeń motoryzacyjnych milionów amerykanów. Brylantem w stajni Extrawheel od dziś będzie przyczepka Mate – taki muscle car dla rowerzystów. Mate wygląda wręcz imponująco. Przyczepka podpięta do roweru Fat bike stanowi idealną całość i jest znakiem rozpoznawczym właściciela wzbudzając respekt i szacunek każdego użytkownika dróg. Wygląd i prestiż to jednak nie wszystko, tu liczą się również osiągi. Pustynia, lodowiec, preria czy busz to idealny żywioł dla tego zespołu. Doświadczeni podróżnicy rowerowi z pewnością docenią ten, najbardziej profesjonalny sprzęt na wyprawę. Dumnym właścicielem Mustanga może być każdy, nie trzeba być sportowcem – stąd jego siła i popularność. Extrawheel Mate świetnie sprawdzi się również w tej roli – na krótkich wycieczkach w mieście lub poza miasto. Można go bez problemu podłączyć do fat bike z napędem elektrycznym. W tej opcji nawet mało wysportowany ojciec może zostać bohaterem rodziny, zabierając żonę i dzieci na rowerowy biwak. Jego rower z zapakowaną przyczepką na pewno zrobi wielkie wrażenie na sąsiadach i dodatkowo pozwoli bez zmęczenia dojechać do celu ciesząc się z niespodzianki dla dzieci.

Legenda Mustanga urodziła się w 1964 roku. Kto wie, czy w 2019 roku właśnie nie rodzi się legenda Extrawheela Mate – gwiazdy bezdroży i króla na rynku przyczepek rowerowych…

Podsumowanie:

  • Przykuwający uwagę design
  • Jedyna na świecie przyczepka rowerowa dedykowana do rowerów Fat bike
  • Designerski błotnik
  • Bardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażu oraz do 35kg ładunku.
  • Funkcja zapasowego koła do roweru – do ramy przyczepki pasują koła max 29×3” oraz 26×5”
  • Przyczepka w standardzie jest przygotowana na koło o piaście 135 mm.
  • Flaga w kolorze ostrzegawczym z logo Extrawheel
  • Wymienne przeguby na dyszlu
  • W komplecie dwie sakwy wodoodporne z Poliestru 2×50 litrów
  • Nowy, bardziej sztywny widelec
  • W komplecie szybkozamykacz Long szerokość 155-210mm
  • Szybkozamykacz Standard, Nakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupie
  • W standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)
  • Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy off road
  • Optymalne wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)
  • Dedykowana do rowerów Fat bike ale można ją podpinać do zwykłych rowerów
  • Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwami
  • Zwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowców
  • Zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości
  • Na stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncie
  • Zwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)
  • Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)
  • Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętami
  • Szybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznie
  • Zwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skręty

Paramtery:

  • Przednie koło w rozmiarze 26×4″ w standardzie: piasta Novatec, obręcz Stars, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka Schwalbe, opona Schwalbe Jumbo wzmacniana,
  • Rama Mate pomieści koła do rozmiaru 29×3″ oraz max. 26×5”
  • Materiał: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczne
  • Materiał toreb: Polyester Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w Niemczech
  • Długość przyczepki: 90cm
  • Długość przyczepki z widelcem: 135cm
  • Waga ramy z błotnikiem: 3,5kg
  • Waga koła: 3kg
  • Waga widelca: 1,2kg
  • Waga szybkozamykacza Long (szerokość 155-210mm): 125g
  • Waga toreb DRIFTER 100L: 3,6kg
  • Długość flagi Extrawheel: 70cm
  • Made in Poland
  • Niezawodność – 5 lat gwarancji!