Dzięki ramie, wykonanej ręcznie z kompozytu klasy Advanced i komponentom, które są zintegrowane w celu uzyskania najwyższych osiągów aerodynamicznych, zupełnie nowy Propel Advanced Pro oferuje gładkie linie od samego przodu do tyłu roweru. Kierownica i rama są wyposażone w wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, co pozwala na łatwiejszą regulację. Zastosowano koła systemowe z obręczami o wysokości 50 mm, aby zapewnić idealną równowagę między maksymalną wydajnością aerodynamiczną a świetną kontrolą. Hamulce tarczowe zostały zintegrowane z ramą i widelcem za pomocą mocowań flat mount, a za sztywność mocowania kół odpowiadają osie przelotowe 12 mm.

TERAZ JEST JESZCZE SZYBSZY. TA AERODYNAMICZNA MASZYNA ZOSTAŁA ZBUDOWANY Z MYŚLĄ O PRĘDKOŚCI, WTEDY GDY MA TO NAJWIĘKSZE ZNACZENIE. ZAPROJEKTOWANA NA NOWO RAMA JESZCZE LEPIEJ PRZECINA WIATR, JEDNOCZEŚNIE BĘDĄC LŻEJSZĄ OD POPRZEDNIEJ GENERACJI. EFEKT? MISTRZOWSKIE OSIĄGI, KTÓRE TRUDNO POKONAĆ.

GŁÓWNE KORZYŚCI:

ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA:

 

Technologia formowania AeroSystem opiera się na obliczeniowej dynamice płynów oraz dynamicznych testach w tunelu aerodynamicznym. Dzięki tym danym inzynierowe optymalizują osiągi aerodynamiczne przy różnych kątach nachylenia. Elipsowaty kszałt rur oraz kokpit Contact SLR/SL Aero zapewniają wyjątkową ogólną wydajność aerodynamiczną.

ŁATWIEJSZA REGULACJA:

Nowe prowadzenie linek oraz pancerzy przez kierownicę i ramę sprawia, że łatwiej i szybciej można zmienić komponenty kokpitu oraz dostosować osiągi i pozycję jazdy.

MISTRZOWSKIE OSIĄGI:

Zaawansowana rama z kompozytu klasy Advanced jest produkowana przy zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i autorskich procesów produkcyjnych. Rezultatem jest oszczędność wagi w porównaniu z poprzednią generacją i większa przewaga sztywności w stosunku do masy.

 

 

Rama
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Kolor
Phoenix Fire/Helios Orange
Rama
kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x30mm
Widelec
kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x30mm
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
Wspornik siodła
Giant Vector, karbon, offset -5/+15mm
Siodło
Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i stalowe szyny 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
SRAM Rival eTap AXS, 2x12
Przerzutka przednia
SRAM Rival eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Rival eTap AXS
Hamulce
SRAM Rival eTap AXS, hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm/[T]140mm
Dźwignie hamulca
SRAM Rival eTap AXS, hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Rival, 12-rzędowa, 10-30
Łańcuch
SRAM Rival D1
Mechanizm korbowy
SRAM Rival D1 DUB, 35/48 z pomiarem mocy Giant Power Halo
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Koła
Obręcze
Giant SLR 1 50 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 50mm, H: [P]24/[T]24, hookless, Tubeless Ready, karbon
Piasty
[P] Giant Low Friction Hub, CenterLock [T] Giant Low Friction Hub, bębenek ratchet 30t, CenterLock oś przelotowa 12mm
Szprychy
Sapim CX-Ray straight-pull, [P]24/[T]24, zaplot DBL
Opony
Giant Gavia Course 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
Pozostałe
Wyposażenie
uchwyt komputera, 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja)
Waga
8,3 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • XS 157 cm 169 cm
  • S 165 cm 175 cm
  • M 171 cm 181 cm
  • M/L 177 cm 187 cm
  • L 183 cm 193 cm
  • XL 189 cm 199 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    XS S M M/L L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 465 500 520 545 575 595
B KĄT PODSIODŁOWY 74,5° 73,5° 73,0° 73,0° 73,0° 72,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 520 535 550 565 580 600
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 120 130 145 165 185 200
E KĄT GŁÓWKI RAMY 71,0° 72,5° 73,0° 73,0° 73,0° 73,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 45 45 45 45 45 45
G TRAIL (mm) 72,1 64 59,2 59,2 59,2 59,2
H BAZA KÓŁ (mm) 976 977 980 991 1006 1020
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 405 405 405 405 405 405
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 70 68 68 65 65 65
K STACK (mm) 517 528 545 562 581 596
L REACH (mm) 376 383 388 393 402 412
M PRZEKROK (mm) 722 753 770 794 821 834
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 400 400 420 420 440 440
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 80 90 100 110 110 120
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170 172,5 172,5 175 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C 700C 700C