Wymagające szlaki pełne korzeni i kamieni oraz strome, techniczne podjazdy. Zupełnie nowy Trance X 29 jest stworzony dla tych, dla których najtrudniejszy moment wycieczki oznacza ulubiony moment wycieczki. Z większym skokiem zawieszenia i regulowaną geometrią, ten aluminiowy pogromca szlaków zapewnia doskonałą zabawę na singletrackach na każdym poziomie trudności.

Stworzony do szybszej i płynniejszej jazdy po najtrudniejszych szlakach. Całkowicie nowa, lekka, sztywna i wytrzymała aluminiowa rama o geometrii zaprojektowanej do kół 29” zapewnia komfortową jazdę dzięki nowej, zaawansowanej technologii zawieszenia. System Maestro zapewnia 135 mm aktywnego skoku tylnego koła, idealnie współpracując z widelcem o skoku 150 mm. Górny łącznik zawieszenia wykonany w technologii Advanced Forged Composite został wyposażony we flip chip umożliwiający regulację geometrii zmieniającą charakter roweru. Wybierz bardziej ostre lub łagodniejsze kąty główki ramy i rury podsiodłowej oraz 30 mm lub 40 mm obniżenia suportu, aby dostosować charakterystykę prowadzenia do swoich ulubionych tras i stylu jazdy. Całość opiera się na 29-calowych kołach z dużym prześwitem (dla opon do 2,5” szerokości) dla pełnej kontroli na trudnych szlakach.

GŁÓWNE KORZYŚCI

PEWNOŚĆ I KONTROLA 29ERA

Koła 29” płynnie i pewnie przetaczają się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singletrackach. Dodatkowo pomaga w tym zwiększony prześwit na opony do 2,5”.

PROGRESYWNE ZAWIESZENIE

Nowe zawieszenie Maestro wykorzystuje mocowanie dampera typu trunnion z dłuższym skokiem dla płynniejszej pracy. System o skoku 135 mm z tyłu (150 mm z przodu) uzupełnia górny łącznik zawieszenia z dwupozycyjnym flip chipem. Został on wykonany w technologii Advanced Forged Composite dla maksymalnej sztywności i wytrzymałości przy minimalnej masie.

REGULOWANA GEOMETRIA

Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Możesz wybrać pozycję niską (kąty 65,5/77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2/77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.

Rama
Rozmiar
S, M, L, XL
Kolor
Zielony/Czarny/Chrom
Rama
Aluminium ALUXX SL, zawieszenie Maestro 135mm, flip chip
Widelec
Fox 36 Float Rhythm, 150mm, GRIP damper, Boost 15x110 QR, 44mm offset, custom tuned for Giant
Tylny amortyzator
Fox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
Komponenty
Kierownica
Giant Contact TR35, 780x35mm, wznios 20mm
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL 35
Wspornik siodła
Giant Contact Switch, regulowana, 30.9
Siodło
Giant Romero
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano SLX
Przerzutka przednia
N/A
Przerzutka tylna
Shimano SLX
Hamulce
Shimano MT520
Dźwignie hamulca
Shimano MT501
Kaseta / Wolnobieg
Shimano SLX, 10x51
Łańcuch
KMC X-12
Mechanizm korbowy
Shimano MT510, 30t
Środek suportu
Shimano, press fit
Koła
Obręcze
Giant AM 29, alloy
Piasty
Shimano
Szprychy
SAPIM
Opony
[F] Maxxis Minion DHF 29x2.5, 3C, EXO, TR [R] Maxxis Dissector 29x2.4, 3C, EXO, TR, tubeless
Pozostałe
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga
14,60 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • S 163 cm 172 cm
  • M 171 cm 180 cm
  • L 179 cm 188 cm
  • XL 187 cm 196 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    S M L XL
    LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 430 430 465 496
B KĄT PODSIODŁOWY 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 566 | 564 597 | 595 629 | 627 656 | 654
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 95 100 110 120
E KĄT GŁÓWKI RAMY 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 44 44 44 44
G TRAIL (mm) 125,1 | 119,5 125,1 | 119,5 125,1 | 119,7 125,1 | 119,5
H BAZA KÓŁ (mm) 1173 | 1171 1205 | 1203 1239 | 1238 1268 | 1266
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 438 | 435 438 | 435 438 | 435 438 | 435
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 40 | 30 40 | 30 40 | 30 40 | 30
K STACK (mm) 617 | 611 621 | 615 631 | 624 640 | 634
L REACH (mm) 426 | 434 456 | 464 486 | 494 510 | 519
M PRZEKROK (mm) 734 | 743 729 | 738 754 | 763 777 | 786
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 800 800 800 800
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 40 40 50 50
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 165 170 170 170
Q ROZMIAR KÓŁ 29" 29" 29" 29"