TRANCE X ADVANCED PRO 29 2

19999 zł
ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Więcej skoku, więcej frajdy. Od trudnych tras enduro po misje wśród bezdroży na stromych i wyboistych singlach, nowy kompozytowy 29er stworzono na bazie platformy Trance 29 z podrasowanym zawieszeniem i regulowaną geometrią ramy.

Nowa maszyna w serii Trance posiada zawieszenie o większym skoku dla dodatkowej kontroli na najbardziej wymagających szlakach. W pełni kompozytowa rama jest przeznaczona dla 135 mm skoku z tyłu i 150 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro ma dwustopniowo regulowany łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged Composite oraz mocowanie trunnion. Łącznik zawieszenia wyposażony we flip chip umożliwia zmianę geometrii ramy do własnego stylu jazdy i terenu. Aby dostosować rower, można wybrać bardziej stromy lub łagodniejszy kąt główki ramy (66,2 lub 65,5 stopnia) oraz kąt rury podsiodłowej (77,9 lub 77,2 stopnia), co skutkuje obniżeniem suportu o 30 mm lub 40 mm. Całość opiera się na 29-calowych kołach dla dodatkowej stabilności w wymagającym terenie.

GŁÓWNE KORZYŚCI

PEWNOŚĆ I KONTROLA 29ERA

Zawieszenie Maestro zoptymalizowane do kół 29-calowych ze skokiem przednim 135 mm i tylnym 150 mm płynnie i pewnie przetacza się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singlowych. Dodatkowo pomaga w tym zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.

W PEŁNI KOMPOZYTOWA KONSTRUKCJA

Rama i tylny wahacz są wykonane z autorskiego materiału z wysokiej jakości włóknami węglowymi i żywicą. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque jest lekka, sztywna i uniwersalna.

REGULOWANA GEOMETRIA RAMY

Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy/rury podsiodłowej 65,5/77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2/77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.

Rama
Rozmiar
S, M, L, XL
Kolor
Carbon/Kameleon Mars
Rama
Kompozyt węglowy Advanced - przedni i tylny trójkąt ramy, zawieszenie Maestro 135mm, flip chip
Widelec
RockShox Pike Select, 150mm, 42mm offset, 15x110 Maxle SMorskith, custom tuned for Giant
Tylny amortyzator
RockShox Deluxe Select+, 185/55, custom tuned for Giant
Komponenty
Kierownica
Giant Contact TR35, 780x35mm, wznios 20mm
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL 35
Wspornik siodła
Giant Contact Switch, regulowana, 30.9
Siodło
Giant Romero SL
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
SRAM GX Eagle
Przerzutka przednia
N/A
Przerzutka tylna
SRAM NX Eagle
Hamulce
Shimano MT520
Dźwignie hamulca
Shimano MT501
Kaseta / Wolnobieg
SRAM NX Eagle, 11x50
Łańcuch
SRAM NX Eagle
Mechanizm korbowy
TruVativ Descendent 6k Eagle, 30t
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Koła
Obręcze
Giant TRX-2 29
Piasty
Giant TRX-2 29
Szprychy
Giant TRX-2 29
Opony
[P] Maxxis Minion DHF 29x2.5, 3C, Max Terra, EXO, TR [T] Maxxis Dissector 29x2.4, 3C, Max Terra, EXO, TR, tubeless
Pozostałe
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga
W branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru. Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów. Dlatego najlepszym

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • S 163 cm 172 cm
  • M 171 cm 180 cm
  • L 179 cm 188 cm
  • XL 187 cm 196 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    S M L XL
    LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH LOW | HIGH
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 430 430 465 496
B KĄT PODSIODŁOWY 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9° 77,2° | 77,9°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 566 | 564 597 | 595 629 | 627 656 | 654
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 95 100 110 120
E KĄT GŁÓWKI RAMY 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2° 65,5° | 66,2°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 44 44 44 44
G TRAIL (mm) 125,1 | 119,5 125,1 | 119,5 125,1 | 119,7 125,1 | 119,5
H BAZA KÓŁ (mm) 1173 | 1171 1205 | 1203 1239 | 1238 1268 | 1266
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 438 | 435 438 | 435 438 | 435 438 | 435
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 40 | 30 40 | 30 40 | 30 40 | 30
K STACK (mm) 617 | 611 621 | 615 631 | 624 640 | 634
L REACH (mm) 426 | 434 456 | 464 486 | 494 510 | 519
M PRZEKROK (mm) 729 | 738 729 | 737 752 | 761 760 | 770
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 800 800 800 800
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 40 40 50 50
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 165 170 170 170
Q ROZMIAR KÓŁ 29" 29" 29" 29"