Więcej skoku, więcej frajdy. Od trudnych tras enduro po misje wśród bezdroży na stromych i wyboistych singlach, nowy kompozytowy 29er stworzono na bazie platformy Trance 29 z podrasowanym zawieszeniem i regulowaną geometrią ramy.
Nowa maszyna w serii Trance posiada zawieszenie o większym skoku dla dodatkowej kontroli na najbardziej wymagających szlakach. W pełni kompozytowa rama jest przeznaczona dla 135 mm skoku z tyłu i 150 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro ma dwustopniowo regulowany łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged Composite oraz mocowanie trunnion. Łącznik zawieszenia wyposażony we flip chip umożliwia zmianę geometrii ramy do własnego stylu jazdy i terenu. Aby dostosować rower, można wybrać bardziej stromy lub łagodniejszy kąt główki ramy (66,2 lub 65,5 stopnia) oraz kąt rury podsiodłowej (77,9 lub 77,2 stopnia), co skutkuje obniżeniem suportu o 30 mm lub 40 mm. Całość opiera się na 29-calowych kołach dla dodatkowej stabilności w wymagającym terenie.
GŁÓWNE KORZYŚCI
PEWNOŚĆ I KONTROLA 29ERA
Zawieszenie Maestro zoptymalizowane do kół 29-calowych ze skokiem przednim 135 mm i tylnym 150 mm płynnie i pewnie przetacza się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singlowych. Dodatkowo pomaga w tym zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.
W PEŁNI KOMPOZYTOWA KONSTRUKCJA
Rama i tylny wahacz są wykonane z autorskiego materiału z wysokiej jakości włóknami węglowymi i żywicą. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque jest lekka, sztywna i uniwersalna.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy/rury podsiodłowej 65,5/77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2/77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 196 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 430 | 430 | 465 | 496 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 566 | 564 | 597 | 595 | 629 | 627 | 656 | 654 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 100 | 110 | 120 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
G | TRAIL (mm) | 125,1 | 119,5 | 125,1 | 119,5 | 125,1 | 119,7 | 125,1 | 119,5 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1173 | 1171 | 1205 | 1203 | 1239 | 1238 | 1268 | 1266 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 438 | 435 | 438 | 435 | 438 | 435 | 438 | 435 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 40 | 30 | 40 | 30 | 40 | 30 | 40 | 30 |
K | STACK (mm) | 617 | 611 | 621 | 615 | 631 | 624 | 640 | 634 |
L | REACH (mm) | 426 | 434 | 456 | 464 | 486 | 494 | 510 | 519 |
M | PRZEKROK (mm) | 729 | 738 | 729 | 737 | 752 | 761 | 760 | 770 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 50 | 50 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |