Chaotyczne starty, walka o pozycję, wspinaczki w czerwonej strefie i techniczne zjazdy. Wyścigi XC to wydarzenie, gdzie adrenalina miesza się z zawziętością, a ten zupełnie nowy, superlekki hardtail da Ci kopa niezbędnego, by piąć się w górę stawki.
Jeśli chodzi o czystą prędkość w wyścigach XC, nic nie pokona osiągów lekkiego, kompozytowego hardtaila. Nowy XTC Advanced SL 29 kontynuuje tradycję zdobywcy Pucharu Świata z zupełnie przeprojektowaną ramą najlżejszego roweru terenowego, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Rama o masie poniżej 900 gramów jest wykonana ręcznie z kompozytów klasy premium Advanced SL, z geometrią, która została zoptymalizowana do wyważonych, stabilnych i szybkich 29-calowych kół. Każdy egzemplarz jest wykonywany z konkretnym układem włókna węglowego, który zależy od rozmiaru ramy. Rezultat? Superdoładowanie podczas wspinaczek, płynna amortyzacja pośród korzeni, kamieni i kolein oraz osiągi dorównujące tylko Twojej obsesji na punkcie XC.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Superlekka rama
Rama poniżej 900 gramów, wykonana ręcznie z kompozytów klasy premium Advanced SL, zapewnia zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Niezrównana wydajność
Kompozytowy 29-calowiec, z najwyższym stosunkiem sztywności do masy w tej klasie, optymalnie wykorzystuje siłę pedałowania.
Płynna jazda
Ramy są specjalnie dostosowywane w zależności od rozmiaru. Sposób układania włókna węglowego jest różny w zależności od rozmiarów, aby zoptymalizować amortyzację pionową zapewniającą płynną jazdę na trasach XC.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 431 | 475 | 525 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 614 | 635 | 665 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 69,5° | 70,0° | 70,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 43 | 43 | 43 |
G | TRAIL (mm) | 94,9 | 94,9 | 94,9 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1106 | 1128 | 1159 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 425 | 425 | 425 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 58 | 58 | 58 |
K | STACK (mm) | 604 | 613 | 632 |
L | REACH (mm) | 435 | 453 | 477 |
M | PRZEKROK (mm) | 764 | 791 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" |