Pokonuj podjazdy, przyśpieszaj na gładkich singlach i utrzymuj prędkość, gdy teren robi się bardziej wymagający. Ten lekki aluminiowy 29er łączy wydajność i kontrolę, czyli jest odpowiednią kombinacją na zawody XC.
Dzięki ramie ALUXX SLR, czyli najbardziej zaawansowanej na świecie technologii obróbki aluminium, ten superlekki i zwinny 29er zapewnia prędkość i wydajność kolarzom górskim jakiej oczekują. Zaprojektowany do jazdy z widelcem amortyzowanym 100mm, jest idealną maszyną na strome podjazdy i do nagłego przyśpieszania. Specjalna geometria ramy 29er zapewnia idealną równowagę stabilności i zwrotności na wszystkich rodzajach terenu. Zwiększone rozstawy piast zapewniają większy prześwit i sztywność kół, a koła Giant z systemem tubeless zapewnia płynniejszą, bardziej wydajną jazdę i mniejsze ryzyko złapania gumy.
GŁÓWNE KORZYŚCI
SZYBKOŚĆ PRZYŚPIESZANIA
Najlżejsza rama aluminiowa roweru górskiego typu hardtail, jaką Giant kiedykolwiek wyprodukował, pozwala z łatwością wspinać się na strome podjazdy i urywać koła na płaskich odcinkach.
NAJLEPSZA EFEKTYWNOŚĆ
Dzięki najlepszemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności do masy ramy, zupełnie nowy XTC SLR 29 ustanawia nowy standard dla tego typu rowerów.
PEWNOŚĆ I KONTROLA 29era
Koła o średnicy 29” przetaczają się przez przeszkody łatwiej i płynniej z zachowaniem większej równowagi i stabilności, co daje kolarzowi więcej pewności na technicznych odcinkach i przy wysokich prędkościach na łatwiejszych singlach. Możliwe jest też zastosowanie opon o szerokości aż do 2.4” dla jeszcze większej kontroli w wymagającym terenie.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 380 | 431 | 475 | 525 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 74,0° | 74,0° | 74,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 595 | 614 | 635 | 665 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 69,5° | 69,5° | 70,0° | 70,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 51 | 51 | 51 | 51 |
G | TRAIL (mm) | 94,9 | 94,9 | 94,9 | 94,9 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1117 | 1136 | 1152 | 1183 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 440 | 440 | 440 | 440 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 58 | 58 | 58 | 58 |
K | STACK (mm) | 607 | 607 | 618 | 628 |
L | REACH (mm) | 421 | 440 | 458 | 485 |
M | PRZEKROK (mm) | 727 | 757 | 785 | 818 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 740 | 740 | 740 | 740 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |