Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.

Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Wszechstronna geometria na szuter

Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.

Precyzyjna amortyzacja

Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.

Wszechstronna wydajność

Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, ML, L, XL
Kolor
Cementowy
Rama
Aluminium - ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense
Widelec
Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
GIANT Contact XR Ergo-Control, 31.8mm
Wspornik kierownicy
GIANT Sport, 31,8mm, 6°, alu.
Wspornik siodła
GIANT D-Fuse, alu.
Siodło
NOWE Giant Approach
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano Sora, 2x9
Przerzutka przednia
Shimano Sora
Przerzutka tylna
Shimano Sora
Hamulce
Tektro MD-C550, tarczowe mech.
Dźwignie hamulca
Shimano Sora
Kaseta / Wolnobieg
Shimano CH-HG400, 11x34
Łańcuch
KMC X9, Missing Link
Mechanizm korbowy
FSA Vero Pro, 32/48
Środek suportu
FSA MegaExo, press fit
Koła
Obręcze
GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu.
Piasty
GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm
Szprychy
SAPIM Leader 28/28
Opony
GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess
Pozostałe
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika
Waga
10,28 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • S 159 cm 171 cm
  • M 169 cm 181 cm
  • ML 174 cm 186 cm
  • L 179 cm 191 cm
  • XL 189 cm 200 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    S M ML L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 450 470 490 510 530
B KĄT PODSIODŁOWY 73,5° 73,5° 73,0° 72,5° 72,5°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 540 550 565 575 590
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 135 150 165 180 195
E KĄT GŁÓWKI RAMY 70,5° 70,5° 71,0° 71,0° 71,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 50 50 50 50 50
G TRAIL (mm) 75 75 71,6 71,6 71,6
H BAZA KÓŁ (mm) 1025 1036 1041 1051 1067
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 430 430 430 430 430
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 70 70 70 70 70
K STACK (mm) 558 572 588 601 615
L REACH (mm) 375 381 385 391 402
M PRZEKROK (mm) 731 749 765 783 800
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 420 440 440 460 460
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 80 90 100 100 110
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 172,5 172,5 175 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C 700C