Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.

Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Pewne sterowanie

Rama z pozycją do jazdy długodystansowej i krótsze widełki dolne gwarantują precyzyjne sterowanie, zwrotność i kontrolę. Dłuższy wysięg, krótszy mostek i niższy suport zwiększają stabilność w wymagającym terenie.

 

Precyzyjna amortyzacja

Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.

Adaptacja do terenu

Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie i przyspieszanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.

Rama
Rozmiar
S, M, M/L, L, XL
Kolor
Black Diamond, Sapphire
Rama
aluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
Widelec
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact XR Ergo-Control, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Sport, 8°, aluminium
Wspornik siodła
Giant D-Fuse, offset 14mm, aluminium
Siodło
Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano Sora, 2x9
Przerzutka przednia
Shimano Sora
Przerzutka tylna
Shimano Sora
Hamulce
Tektro MD-C550 mechaniczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]160mm
Dźwignie hamulca
Shimano Sora
Kaseta / Wolnobieg
Shimano HG400, 11-34
Łańcuch
KMC X9, z Missing Link
Mechanizm korbowy
FSA Vero Pro, 32/48
Środek suportu
VP BC79, BSA, kwadrat
Koła
Obręcze
Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty
Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Stal nierdzewna, [P]28/[T]28
Opony
Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless
Pozostałe
Wyposażenie
zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga
10,40 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • XS 155 cm 166 cm
  • S 159 cm 171 cm
  • M 169 cm 181 cm
  • ML 174 cm 186 cm
  • L 179 cm 191 cm
  • XL 189 cm 200 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    XS S M ML L XL
    SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 430 450 470 490 510 530
B KĄT PODSIODŁOWY 74,0° 73,5° 73,5° 73,0° 73,0° 73,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 540 550 560 575 585 600
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 125 135 150 165 180 195
E KĄT GŁÓWKI RAMY 70,0° 71,0° 71,5° 72,0° 72,0° 72,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 50 50 50 50 50 50
G TRAIL (mm) 78 | 82 72 | 75 68 | 72 65 | 68 65 | 68 65 | 68
H BAZA KÓŁ (mm) 1029 | 1039 1025 | 1035 1030 | 1040 1035 | 1045 1045 | 1055 1061 | 1071
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 430 | 440 430 | 440 430 | 440 430 | 440 430 | 440 430 | 440
J OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81
K STACK (mm) 556 570 586 602 616 630
L REACH (mm) 381 381 387 391 397 407
M PRZEKROK (mm) 717 | 724 734 | 741 752 | 759 769 | 776 786 | 793 801 | 810
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 420 420 440 440 460 460
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 70 80 90 100 100 110
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170 172,5 172,5 175 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700x 42C | 50C 700x 42C | 50C 700x 42C | 50C 700x 42C | 50C 700x 42C | 50C 700x 42C | 50C