Cele na szutrze są różne, ale niezależnie od tego, czy zależy Ci na pełnej prędkości, czy płynnej kontroli, ten sprzęt może to wszystko. Lekki i niezwykle wydajny na drogach, żwirze oraz nieutwardzonym terenie, został zbudowany z myślą o wytrzymałości i pewności prowadzenia, dzięki czemu możesz zaliczać codzienne przejażdżki i wielkie weekendowe przygody.
Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wszechstronna geometria na szuter
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa, innowacyjna kierownica Contact SLR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej. Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.
Wszechstronna wydajność
Rama z kompozytów Advanced pozwala maksymalnie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, dzięki czemu Revolt Advanced zapewnia płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- M 169 cm 181 cm
- ML 174 cm 186 cm
- L 179 cm 191 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 470 | 490 | 510 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 550 | 565 | 575 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 150 | 165 | 180 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,5° | 71,0° | 71,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 74,1 | 70,7 | 70,7 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1031 | 1036 | 1046 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 425 | 425 | 425 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 70 | 70 |
K | STACK (mm) | 572 | 588 | 602 |
L | REACH (mm) | 381 | 385 | 391 |
M | PRZEKROK (mm) | 752 | 768 | 786 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 440 | 440 | 460 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 | 100 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C |