W wyścigach cyclocross liczy się każda przewaga. Szybki start, ciasne zakręty, wydajność i kontrola w piachu i błocie. Legendarny TCX, sprawdzony w ciągu wielu lat przez najlepszych zawodników Pucharu Świata, w tym roku w nowej wersji, jest szybszy niż kiedykolwiek.
Profesjonalni zawodnicy cyclocross oczekują perfekcji, a ta maszyna spełnia ich oczekiwania. Zupełnie nowy TCX Advanced Pro ma przeprojektowaną, superlekką kompozytową ramę Advanced, która została ręcznie wykonana z zastosowaniem sprawdzonej geometrii i asymetrycznymi widełkami zapewniającymi optymalne przeniesienie mocy. Kompozytowa sztyca D-Fuse pomaga wygładzić nierówności i wibracje dzięki innowacyjnemu przekrojowi w kształcie litery D. Nowością w tym roku jest możliwość zastosowania standardowej lub regulowanej okrągłej sztycy o średnicy 30,9 mm, w zależności od stylu jazdy i terenu. Inne innowacje obejmują lekkie, kompozytowe koła systemowe Giant i system bezdętkowy Giant gotowy do zalania uszczelniaczem. Hamulce tarczowe mocowane w systemie flatmount, oraz osie przelotowe 12 mm zapewniają całkowitą kontrolę i szybkie pokonywanie zakrętów i podjazdów w każdych warunkach.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Lekkość i sztywność
Nowa zestaw ramy i widelca TCX Advanced Pro jest o 260g lżejsza od poprzedniej generacji. Rama waży teraz 850g (było 1050g), a widelec tylko 400g (było 460g). Sztywność skrętna i ta związana z przeniesieniem napędu pozostaje bez zmian na wysokim poziomie.
Totalna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe z mocowaniem typu faltmount i sztywne osie przelotowe w kombinacji z systemem tubeless i przestrzenią dla opon 45c oferują ponadprzeciętną kontrolę w każdych warunkach.
Płynna jazda
Nowa sztyca D-Fuse SLR pochłania wstrząsy i wibracje, będąc o 20% bardziej podatna od dotychczasowej sztycy D-Fuse SL. Opcja zamontowania regulowanej sztycy 30.9 mm zwiększa tylko możliwości roweru w naprawdę trudnym terenie.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 157 cm 169 cm
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 182 cm 193 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 490 | 505 | 525 | 545 | 555 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 118 | 133 | 148 | 163 | 178 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,7° | 71,0° | 71,5° | 72,0° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 70,3 | 68,3 | 65,1 | 61,8 | 58,6 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1006 | 1014 | 1020 | 1030 | 1040 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
K | STACK (mm) | 525 | 540 | 556 | 572 | 589 |
L | REACH (mm) | 365 | 370 | 375 | 385 | 395 |
M | PRZEKROK (mm) | 775 | 788 | 807 | 826 | 832 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |