Brava Advanced Pro to zwinny rower wyścigowy, zaprojektowany z myślą o wyścigach mistrzowskiego kalibru. Stworzony, aby zapewnić wyjątkowe prowadzenie i maksymalne przyspieszenie.

GŁÓWNE KORZYŚCI

 

Zbudowany by wygrywać

Lekka, kompozytowa rama klasy Advanced ma sztywną, otwartą trójkątną konstrukcję, która ułatwia noszenie na ramieniu, a wyjątkowa konstrukcja rury dolnej w kształcie litery V skutecznie zapobiega przyklejaniu się dużej ilości błota.

Dominacja dzięki kontroli

System sterowania OverDrive2 i sztyca D-Fuse zapewniają lekką, responsywną i zwinną jazdę z precyzyjnym sterowaniem.

Gotowy do ścigania

Dzięki takim rozwiązaniom, jak 12mm osie przelotowe, napęd 1x, przestrzeń na opony o szerokości nawet 45mm i pełnemu zestawowi tubeless, Brava Advanced Pro jest super lekką maszyną gotową na trasy wyścigów cyclocross.

ZA CO GO UWIELBIAMY

Model Brava Advanced Pro został stworzony dla kobiet, które chcą roweru wyczynowego z najwyższej półki do wyścigów przełajowych i do treningów poza sezonem, który z łatwością poradzi sobie w zróżnicowanym terenie. Stabilność przodu, wypłaszczona główka ramy, owijka na kierownicę Liv All-Condition i hamulce tarczowe zapewniają dodatkową pewność podczas zjazdów, pokonywania technicznych przeszkód oraz w ciasnych, szybkich zakrętach. Brava Advanced Pro został zaprojektowany z nowym, niżej położonym zaciskiem sztycy, który zapewnia większą dźwignię dla maksymalnego ugięcia sztycy D-Fuse. Dzięki temu jeszcze lepiej pochłania wibracje spowodowane nierównościami nawierzchni i zapewnia większe uczucie komfortu podczas jazdy. Ponadto rama została zaprojektowana tak, aby pomieścić zarówno sztycę D-Fuse, jak i okrągłą, zdalnie regulowaną sztycę 30.9mm, oferując sportowcom możliwość modyfikowania konfiguracji w zależności od poziomu trudności trasy.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, L
Kolor
Czarny tęczowy
Rama
Kompozyt węglowy Advanced, oś przelotowa 12mm, disc
Widelec
Kompozyt węglowy - Advanced, rura sterowa OverDrive2 z kompozytu węglowego Advnaced, disc
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SLR
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL
Wspornik siodła
Giant D-Fuse SLR, kompozyt węglowy
Siodło
Liv Alacra SL CS
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
SRAM Force eTap AXS, 1x12
Przerzutka przednia
N/A
Przerzutka tylna
SRAM Force eTap AXS
Hamulce
SRAM Force eTap AXS hydraulic
Dźwignie hamulca
SRAM Force eTap AXS hydraulic
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Force, 10x33, 12s.
Łańcuch
SRAM Force D1
Mechanizm korbowy
SRAM Force D1 DUB, 38t
Środek suportu
SRAM DUB, pressfit
Koła
Obręcze
Giant SLR-1 42
Piasty
Giant SLR-1 42
Szprychy
Giant SLR-1 42
Opony
Maxxis All-Terrene, 700x33c, tubeless
Pozostałe
Wyposażenie
Prowadnica łańcucha Giant 1x, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
Waga
7,42 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • S 158 cm 169 cm
  • M 164 cm 176 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    S M
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 505 520
B KĄT PODSIODŁOWY 74,0° 73,5°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 520 535
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 123 138
E KĄT GŁÓWKI RAMY 71,0° 71,5°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 50 50
G TRAIL (mm) 68,3 65,1
H BAZA KÓŁ (mm) 1009 1014
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 430 430
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 60 60
K STACK (mm) 531 547
L REACH (mm) 368 373
M PRZEKROK (mm) 788 802
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 380 400
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 80 90
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C