TCR ADVANCED PRO 0 DISC

23999 zł
ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Podjazdy, zakręty i zjazdy z niezrównaną, wszechstronną wydajnością. Od gór po równiny, we wszystkich warunkach nowy TCR Advanced Pro Disc wznosi się na wyższy poziom dzięki lżejszej, sztywniejszej ramie i nowym, aerodynamicznym przekrojom rur.

Zupełnie nowy TCR Advanced Pro Disc zapewnia wydajność, aby zdobyć KOM-a i pewność, żeby przesunąć swoje granice na technicznych zjazdach. To wszechstronny rower do wygrywania. Wyposażony w ramę wykonaną w technologii Advanced, która może pochwalić się najlepszym w swojej klasie stosunkiem sztywności do masy i aerodynamicznym profilem główki ramy, dolnej rury i widelca. Prześwity w ramie są odpowiednio duże dla opon o średnicy do 32 mm, co czyni go wszechstronną maszyną wyścigową radzącą sobie we wszystkich warunkach drogowych. Dzięki sprawdzonej geometrii Compact Road, technologii Overdrive 2, mocowaniu hamulców flat mount i pochłaniającej drgania sztycy Variant jest to rasowa maszyna wyścigowa nastawiona na wydajność, która wyróżnia się w każdym aspekcie jazdy szosowej.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Najlepsza wydajność w swojej klasie

Dzięki niesamowitemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności pedałowania do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić szosowym ścigantom doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.

Zaawansowana aerodynamika

W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.

Pełna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe osie przelotowe poprawiają sztywność i prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala na opony o większej szerokości do 32 mm.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, ML, L, XL
Kolor
Kameleon Neptune
Rama
Kompozyt węglowy Advanced
Widelec
Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa OverDrive 2 z kompozytu węglowego
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SLR, kompozyt węglowy
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL
Wspornik siodła
Giant Variant, kompozyt węglowy
Siodło
Giant Fleet SL
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano Ultegra Di2
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra Di2
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra Di2
Hamulce
Shimano Ultegra hydrauliczne
Dźwignie hamulca
Shimano Ultegra Di2 hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
Shimano Ultegra, 11-30T
Łańcuch
KMC X11SL-1
Mechanizm korbowy
Shimano Ultegra, 36/52 z pomiarem mocy Giant Power Pro
Środek suportu
Shimano, press fit
Koła
Obręcze
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)
Piasty
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś 12mm
Szprychy
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
Opony
CADEX Road Race, tubeless, 700x28mm(25c), zwijane
Pozostałe
Wyposażenie
Uchwyt licznika (Giant, Garmin) & GoPro, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), kabel ładowania PowerPro, ładowarka i kabel ładowania Di2
Waga
7,10 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • S 165 cm 175 cm
  • M 171 cm 181 cm
  • ML 177 cm 187 cm
  • L 183 cm 193 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    S M ML L
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 445 470 500 530
B KĄT PODSIODŁOWY 74,0° 73,5° 73,0° 73,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 535 550 565 580
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 130 145 165 185
E KĄT GŁÓWKI RAMY 72,3° 73,0° 73,0° 73,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 45 45 45 45
G TRAIL (mm) 64 59,2 59,2 59,2
H BAZA KÓŁ (mm) 977 980 991 1006
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 405 405 405 405
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 69,5 69,5 67 67
K STACK (mm) 528 545 562 581
L REACH (mm) 383 388 393 402
M PRZEKROK (mm) 725 747 773 800
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 400 420 420 440
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 90 100 110 110
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 172,5 172,5 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C