TCR ADVANCED PRO TEAM DISC

18499 zł
ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Podjazdy, zakręty i zjazdy z niezrównaną, wszechstronną wydajnością. Od gór po równiny, we wszystkich warunkach nowy TCR Advanced Pro Disc wznosi się na wyższy poziom dzięki lżejszej, sztywniejszej ramie i nowym, aerodynamicznym przekrojom rur.

Zupełnie nowy TCR Advanced Pro Disc zapewnia wydajność, aby zdobyć KOM-a i pewność, żeby przesunąć swoje granice na technicznych zjazdach. To wszechstronny rower do wygrywania. Wyposażony w ramę wykonaną w technologii Advanced, która może pochwalić się najlepszym w swojej klasie stosunkiem sztywności do masy i aerodynamicznym profilem główki ramy, dolnej rury i widelca. Prześwity w ramie są odpowiednio duże dla opon o średnicy do 32 mm, co czyni go wszechstronną maszyną wyścigową radzącą sobie we wszystkich warunkach drogowych. Dzięki sprawdzonej geometrii Compact Road, technologii Overdrive 2, mocowaniu hamulców flat mount i pochłaniającej drgania sztycy Variant jest to rasowa maszyna wyścigowa nastawiona na wydajność, która wyróżnia się w każdym aspekcie jazdy szosowej.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Najlepsza wydajność w swojej klasie

Dzięki niesamowitemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności pedałowania do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić szosowym ścigantom doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.

Zaawansowana aerodynamika

W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.

Pełna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe osie przelotowe poprawiają sztywność i prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala na opony o większej szerokości do 32 mm.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, ML, L, XL
Kolor
Carbon/biały
Rama
Kompozyt węglowy Advanced
Widelec
Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa OverDrive 2 z kompozytu węglowego
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SL
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL
Wspornik siodła
Giant Variant, kompozyt węglowy
Siodło
Giant Fleet SL
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano Ultegra
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra
Hamulce
Shimano Ultegra hydrauliczne
Dźwignie hamulca
Shimano Ultegra hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
Shimano Ultegra, 11-30T
Łańcuch
KMC X11SL-1
Mechanizm korbowy
Shimano Ultegra, 36/52 z pomiarem mocy Giant Power Pro
Środek suportu
Shimano, press fit
Koła
Obręcze
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)
Piasty
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś 12mm
Szprychy
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
Opony
Giant Gavia Course 1, tubeless, 700x28mm(25c), zwijane
Pozostałe
Wyposażenie
Uchwyt licznika (Giant, Garmin) & GoPro, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), kabel ładowania PowerPro
Waga
7,40 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • XS 157 cm 169 cm
  • S 165 cm 175 cm
  • M 171 cm 181 cm
  • ML 177 cm 187 cm
  • L 183 cm 193 cm
  • XL 189 cm 199 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    XS S M ML L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 425 445 470 500 530 560
B KĄT PODSIODŁOWY 74,5° 74,0° 73,5° 73,0° 73,0° 72,5°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 520 535 550 565 580 600
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 120 130 145 165 185 200
E KĄT GŁÓWKI RAMY 71,0° 72,3° 73,0° 73,0° 73,0° 73,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 45 45 45 45 45 45
G TRAIL (mm) 72,1 64 59,2 59,2 59,2 59,2
H BAZA KÓŁ (mm) 976 977 980 991 1006 1020
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 405 405 405 405 405 405
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 72 69,5 69,5 67 67 67
K STACK (mm) 517 528 545 562 581 596
L REACH (mm) 376 383 388 393 402 412
M PRZEKROK (mm) 706 725 747 773 800 816
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 400 400 420 420 440 440
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 80 90 100 110 110 120
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170 172,5 172,5 175 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C 700C 700C