Odrodzenie legendy. Rower, który od ponad trzech dekad znajduje się w czołówce innowacji w wyścigach szosowych, został przeprojektowany tak, aby był jeszcze lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny. Jest to najlepszy all-rounder dla mających obsesję na punkcie wydajności.
Nowy TCR Advanced SL Disc, zaktualizowany i ulepszony we wszystkich aspektach wydajności w wyścigach szosowych, zapewnia wcześniej nieosiągalny stosunek sztywności do masy, ułatwia podjazdy i sprinty. Daje też aerodynamiczne korzyści potrzebne do uzyskania wszechstronnej wydajności. To wybór zawodników CCC Team WorldTour, takich jak Greg Van Avermaet na wymagających trasach szosowych, które wymagają bezkompromisowej wydajności w dążeniu do zwycięstwa. Nowe aerodynamiczne ukształtowanie główki rury dolnej i widelca sprawia, że TCR jest niezastąpiony podczas ucieczek, sprintów i pościgów solo. Nowy TCR Advanced SL Disc opiera się również na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, oferując najwyższy stosunek sztywności do masy, jaki kiedykolwiek pojawił się w TCR. Dodatkowe aktualizacje obejmują dodatkowy prześwit w ramie i widelcu, aby zmieścić opony o szerokości do 32 mm, najnowszą zintegrowaną technologię systemu kół i nową kierownicę kompozytową Contact SLR, zaprojektowaną z uwzględnieniem aspektów aero, aby była jeszcze szybsza w walce z wiatrem.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Najlepsza wydajność w swojej klasie
Dzięki najwyższemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności bocznej do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić profesjonalnym zawodnikom Giant doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.
Zaawansowana aerodynamika
W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i mają pozytywny wpływ na prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala stosować opony o większej szerokości, nawet do 32 mm.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 740 | 770 | 800 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 550 | 565 | 580 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 145 | 165 | 185 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 59,2 | 59,2 | 59,2 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 980 | 991 | 1006 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 69,5 | 67 | 67 |
K | STACK (mm) | 545 | 562 | 581 |
L | REACH (mm) | 388 | 393 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 747 | 773 | 800 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C |