TCR ADVANCED SL 1 DISC

34999 zł
ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

Odrodzenie legendy. Rower, który od ponad trzech dekad znajduje się w czołówce innowacji w wyścigach szosowych, został przeprojektowany tak, aby był jeszcze lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny. Jest to najlepszy all-rounder dla mających obsesję na punkcie wydajności.

Nowy TCR Advanced SL Disc, zaktualizowany i ulepszony we wszystkich aspektach wydajności w wyścigach szosowych, zapewnia wcześniej nieosiągalny stosunek sztywności do masy, ułatwia podjazdy i sprinty. Daje też aerodynamiczne korzyści potrzebne do uzyskania wszechstronnej wydajności. To wybór zawodników CCC Team WorldTour, takich jak Greg Van Avermaet na wymagających trasach szosowych, które wymagają bezkompromisowej wydajności w dążeniu do zwycięstwa. Nowe aerodynamiczne ukształtowanie główki rury dolnej i widelca sprawia, że TCR jest niezastąpiony podczas ucieczek, sprintów i pościgów solo. Nowy TCR Advanced SL Disc opiera się również na sprawdzonych możliwościach podjazdowych, oferując najwyższy stosunek sztywności do masy, jaki kiedykolwiek pojawił się w TCR. Dodatkowe aktualizacje obejmują dodatkowy prześwit w ramie i widelcu, aby zmieścić opony o szerokości do 32 mm, najnowszą zintegrowaną technologię systemu kół i nową kierownicę kompozytową Contact SLR, zaprojektowaną z uwzględnieniem aspektów aero, aby była jeszcze szybsza w walce z wiatrem.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Najlepsza wydajność w swojej klasie

Dzięki najwyższemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności bocznej do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić profesjonalnym zawodnikom Giant doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.

Zaawansowana aerodynamika

W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.

Pełna kontrola

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe wkręcane osie poprawiają sztywność i mają pozytywny wpływ na prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala stosować opony o większej szerokości, nawet do 32 mm.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, ML, L, XL
Kolor
Granatowy/czerwony/czarny
Rama
Kompozyt węglowy Advanced SL, zintegrowana sztyca ISP
Widelec
Kompozyt węglowy Advanced SL, rura sterowa OverDrive 2 z kompozytu węglowego
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SLR
Wspornik kierownicy
Giant Contact SLR
Wspornik siodła
Zintegrowany z ramą (ISP)
Siodło
Giant Fleet SLR
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
SRAM Force eTap AXS
Przerzutka przednia
SRAM Force eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Force eTap AXS
Hamulce
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne
Dźwignie hamulca
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Force, 12-speed, 10-28T
Łańcuch
SRAM Force D1
Mechanizm korbowy
SRAM Force D1 DUB, 35/48 z pomiarem mocy Quarq DZero
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Koła
Obręcze
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem (P:42mm, T:42mm)
Piasty
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem, oś 12mm
Szprychy
Giant SLR-1 42 Carbon Disc WheelSystem
Opony
CADEX Road Race, tubeless, 700x28mm(25c), zwijane
Pozostałe
Wyposażenie
Uchwyt licznika (Giant, Garmin, GoPro), estaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), jarzmo ISP (+25mm), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
Waga
6,96 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • M 171 cm 181 cm
  • ML 177 cm 187 cm
  • L 183 cm 193 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

    M ML L
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 740 770 800
B KĄT PODSIODŁOWY 73,5° 73,0° 73,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 550 565 580
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 145 165 185
E KĄT GŁÓWKI RAMY 73,0° 73,0° 73,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 45 45 45
G TRAIL (mm) 59,2 59,2 59,2
H BAZA KÓŁ (mm) 980 991 1006
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 405 405 405
J OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) 69,5 67 67
K STACK (mm) 545 562 581
L REACH (mm) 388 393 402
M PRZEKROK (mm) 747 773 800
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 420 420 440
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 100 110 110
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 172,5 172,5 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C