Zaprojektowany z wykorzystaniem technologii formowania AeroSystem i kompozytu klasy Advanced, nowy Propel Advanced łączy w sobie sprawdzone osiągi aerodynamiczne i jedną z najlżejszych ram w swojej kategorii. Nowe prowadzenie pancerzy przez mostek i główkę ramy sprzyja łatwej regulacji i dobraniu właściwej pozycji. Lekka, łatwo regulowana kompozytowa sztyca Vector dodatkowo minimalizuje opór powietrza.
ZMAKSYMALIZUJ SWOJE WATY PODCZAS SPRINTÓW, UCIECZEK I ATAKÓW SOLO. TA AERODYNAMICZNA MASZYNA SZOSOWA ZOSTAŁA ZAPROJEKTOWANA NA NOWO, ABY DAĆ CI PRAWDZIWĄ PRZEWAGĘ W WALCE Z WIATREM. TO DLATEGO, ŻE MAŁE ZYSKI PROWADZĄ DO DUŻYCH WYGRANYCH.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA:
Technologia formowania AeroSystem opiera się na obliczeniowej dynamice płynów oraz dynamicznych testach w tunelu aerodynamicznym. Dzięki tym danym inzynierowe optymalizują osiągi aerodynamiczne przy różnych kątach nachylenia. Elipsowaty kszałt rur oraz całowicie nowy kokpit Contact SL Aero zapewnia wyjątkową wydajność aerodynamiczną.
MISTRZOWSKIE OSIĄGI:
Zaawansowana rama z kompozytu klasy Advanced jest produkowana przy zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i autorskich procesów produkcyjnych. Rezultatem jest oszczędność wagi w porównaniu z poprzednią generacją i większa przewaga sztywności w stosunku do masy.
ŁATWIEJSZA REGULACJA:
Nowe prowadzenie linek i pancerzy przez kierownicę i ramę sprawia, że łatwiej i szybciej można zmienić komponenty kokpitu oraz dostosować osiągi i pozycję jazdy.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | M/L | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 465 | 500 | 520 | 545 | 575 | 595 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 72,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 520 | 535 | 550 | 565 | 580 | 600 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 130 | 145 | 165 | 185 | 200 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,0° | 72,3° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 72,1 | 64 | 59,2 | 59,2 | 59,2 | 59,2 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 976 | 977 | 980 | 991 | 1006 | 1020 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 68 | 68 | 65 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 517 | 528 | 545 | 562 | 581 | 596 |
L | REACH (mm) | 376 | 383 | 388 | 393 | 402 | 412 |
M | PRZEKROK (mm) | 722 | 753 | 770 | 794 | 821 | 834 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 110 | 110 | 120 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |