NOWA KOMPOZYTOWA RAMA STWORZONA DLA PROSÓW ENDURO JEŻDŻĄCYCH DLA GIANT JEST WYTRZYMAŁA, LEKKA I SZYBKA. NOWA KONFIGURACJA ZAWIESZENIA ZOSTAŁA OPRACOWANA A NASTĘPNIE PRZETESTOWANA NA WYŚCIGACH NAJWYŻSZEJ RANGI. WIĘKSZA MOŻLIWOŚĆ REGULACJI POZWALI CI POKONYWAĆ TECHNICZNE SZLAKI TAK, JAK LUBISZ.
GŁÓWNE KORZYŚCI
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Nowe tylne zawieszenie Maestro z większym skokiem (160mm) zostało opracowane i przetestowane podczas ekstremalnych warunków na zawodach Enduro World Series. Damper z mocowaniem trunnion ma dłuższy skok (62,5mm w porównaniu z 60mm poprzedniej generacji). Górny łącznik wahacza Advanced Forged Composite dodaje sztywności i obniża ogólną wagę.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy, terenu oraz rozmiaru kół za pomocą zmiany ustawień flip chipa. Można wybrać kąt główki 63,5, 63,9 lub 64,2 stopni i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,3, 78,7 lub 79 stopni, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 35, 30 lub 25mm (rozmiar M).
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Kolarze mogą wybrać 29 lub 27,5 calowe koło tylne w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór 29-calowego koła poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, podczas gdy koło 27,5 cali umożliwia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. Wymiana przedniego koła to szybka i prosta zmiana umożliwiająca dostosowanie prowadzenia i wyczucia roweru do aktualnych potrzeb.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
W pełni kompozytowa rama o geometrii dostosowanej do wyścigów enduro, z możliwością regulacji za pomocą trzech ustawień flip chip pozwalającą zmienić właściwości jezdne roweru. Nowością jest również możliwość wymiany 29-calowego tylnego koła na mniejsze 27,5-calowe. Konfiguracja “mullet” zapewnia krótką długość tylnego trójkąta i równie krótki zasięg, dzięki czemu rower jest szybszy w agresywnym terenie. Unowocześniony system zawieszenia Maestro ma 160mm skoku tylnego koła, w połączeniu z widelcem 170mm z przodu. Nowy zintegrowany schowek w dolnej rurze zapewnia wygodę przewożenia akcesoriów niezbędnych do jazdy w terenie.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 174 cm
- M 171 cm 182 cm
- L 179 cm 190 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | MID | HIGH | LOW | MID | HIGH | LOW | MID | HIGH | LOW | MID | HIGH | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 400 | 425 | 450 | 475 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 78,3° | 78,7° | 79,0° | 78,3° | 78,7° | 79,0° | 77,3° | 77,7° | 78,0° | 77,3° | 77,7° | 78,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 556 555 | 555 | 587 586 | 585 | 620 620 | 619 | 652 652 | 651 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 100 | 105 | 115 | 120 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 63,5° | 63,9° | 64,2° | 63,5° | 63,9° | 64,2° | 63,5° | 63,9° | 64,2° | 63,5° | 63,9° | 64,2° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
G | TRAIL (mm) | 140 138 | 135 | 140 138 | 135 | 140 138 | 135 | 140 138 | 135 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1214 1213 | 1212 | 1246 1245 | 1244 | 1271 1270 | 1269 | 1304 1303 | 1302 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 445 443 | 442 | 445 443 | 442 | 445 443 | 442 | 445 443 | 442 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 35 30 | 25 | 35 30 | 25 | 35 30 | 25 | 35 30 | 25 |
K | STACK (mm) | 627 624 | 622 | 632 629 | 626 | 641 638 | 635 | 645 642 | 639 |
L | REACH (mm) | 426 430 | 434 | 456 460 | 464 | 476 480 | 484 | 506 510 | 514 |
M | PRZEKROK (mm) | 720 724 | 729 | 735 739 | 744 | 751 756 | 760 | 746 751 | 756 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 40 | 40 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |