SZYBKIE SZUTRY, TRUDNE SZUTRY, ASFALT LUB DROGI GRUNTOWE. JAKKOLWIEK JEŹDZISZ, TEN ROWER DA RADĘ. KOMPOZYTOWA RAMA I REGULOWANA BAZA KÓŁ JESZCZE BARDZIEJ ZWIĘKSZAJĄ MOŻLIWOŚCI.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Szybkość i lekkość
Nowe rama i widelec kompozytowy Advanced oszczędzają ponad 50 gramów w porównaniu z poprzednim modelem. Odnowiona geometria obejmuje niższy suport, dłuższy wysięg i bardziej ostry kąt główki ramy dla lepszego przyspieszania i podjeżdżania.
Precyzyjna amortyzacja
Rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Adaptacja do terenu
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 155 cm 166 cm
- S 159 cm 171 cm
- M 169 cm 181 cm
- ML 174 cm 186 cm
- L 179 cm 191 cm
- XL 189 cm 200 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | SHORT | LONG | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 430 | 450 | 470 | 490 | 510 | 530 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 73,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 540 | 550 | 560 | 575 | 585 | 600 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 125 | 135 | 150 | 165 | 180 | 195 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,0° | 71,0° | 71,5° | 72,0° | 72,0° | 72,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 78 | 82 | 72 | 75 | 68 | 72 | 65 | 68 | 65 | 68 | 65 | 68 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1029 | 1039 | 1025 | 1035 | 1030 | 1040 | 1035 | 1045 | 1045 | 1055 | 1061 | 1071 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 430 | 440 | 430 | 440 | 430 | 440 | 430 | 440 | 430 | 440 | 430 | 440 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 80 | 81 | 80 | 81 | 80 | 81 | 80 | 81 | 80 | 81 | 80 | 81 |
K | STACK (mm) | 556 | 570 | 586 | 602 | 616 | 630 |
L | REACH (mm) | 381 | 381 | 387 | 391 | 397 | 407 |
M | PRZEKROK (mm) | 717 | 724 | 734 | 741 | 752 | 759 | 769 | 776 | 786 | 793 | 801 | 810 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 420 | 420 | 440 | 440 | 460 | 460 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 50 | 60 | 70 | 80 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700x 42C | 50C | 700x 42C | 50C | 700x 42C | 50C | 700x 42C | 50C | 700x 42C | 50C | 700x 42C | 50C |