PĘDZISZ PO ZWYCIĘSTWO, A MOŻE POBIJASZ ŻYCIÓWKĘ? TA KOMPOZYTOWA SZOSÓWKA DAJE PRĘDKOŚĆ, WYDAJNOŚĆ I KONTROLĘ DO PRZESUWANIA GRANIC.
Nowy, aerodynamiczny profil rur główki ramy, rury dolnej i widelca, plus dodatkowy prześwit na szersze opony, powodują, że ta wszechstronna maszyna gwarantuje niespotykaną skuteczność na szosie. Sztyca Variant zapewnia dość amortyzacji, by zagwarantować zrównoważoną jazdę w warunkach wyścigowych. Zintegrowane hamulce tarczowe sprawiają, że otrzymujemy wyścigową maszynę na każdą pogodę i warunki.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wiodąca w klasie wydajność
Ramę opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach, wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów. Osiągnięto to dzięki imponującemu stosunkowi sztywności do masy oraz udoskonalonym aerodynamicznym profilom rur.
Zaawansowana aerodynamika
Oto najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz optymalizacja produkcji umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym zakresie kątów natarcia.
Pełna kontrola
Zintegrowane z ramą hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32 mm.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 157 cm 169 cm
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- XL 189 cm 199 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 425 | 445 | 470 | 500 | 530 | 560 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 72,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 520 | 535 | 550 | 565 | 580 | 600 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 130 | 145 | 165 | 185 | 200 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,0° | 72,3° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 72,1 | 64 | 59,2 | 59,2 | 59,2 | 59,2 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 976 | 977 | 980 | 991 | 1006 | 1020 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 72 | 70 | 70 | 67 | 67 | 67 |
K | STACK (mm) | 517 | 528 | 545 | 562 | 581 | 596 |
L | REACH (mm) | 376 | 383 | 388 | 393 | 402 | 412 |
M | PRZEKROK (mm) | 706 | 725 | 747 | 773 | 800 | 816 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 110 | 110 | 120 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |