SZYBKIE STARTY, CIASNE ZAKRĘTY, ŚMIGANIE PRZEZ DROGI GRUNTOWE, PIASEK I BŁOTO. PRZEZ LATA SPRAWDZANY PRZEZ PROFESJONALNYCH PRZEŁAJOWCÓW, NAJNOWSZY TCX ADVANCED PRO JEST GOTOWY NA ZWYCIĘSTWA.
Ręcznie wykonana, superlekka rama kompozytowa o sprawdzonej geometrii wyścigowej posiada asymetryczne widełki dolne dla optymalnego przekazywania mocy. Sztyca kompozytowa D-Fuse ułatwia pochłanianie wstrząsów i drgań, ale można również założyć standardową, okrągłą sztycę 30,9 mm lub sztycę regulowaną. Innowacje obejmują również lekkie, kompozytowe koła systemowe oraz opony bezdętkowe w zestawie, hamulce tarczowe Flat-Mount oraz przednie i tylne osie przelotowe 12 mm dla całkowitej kontroli i szybkiego pokonywania zakrętów, sprintów oraz podjeżdżania w każdych warunkach.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Elitarne osiągi
Rama kompozytowa klasy Advanced jest o 17,5% lżejsza niż poprzednia generacja, jednocześnie zachowując najlepszą w klasie sztywność skrętną/pedałowania.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe Flat-Mount i osie przelotowe w połączeniu z kołami systemowymi Gianta do zastosowania bezdętkowego zapewniają dodatkową kontrolę w zmiennych warunkach i w każdej pogodzie.
Płynna jazda
Sztyca kompozytowa D-Fuse ułatwia pochłanianie wstrząsów i drgań, ale w zależności od stylu jazdy i terenu można również założyć standardową, okrągłą sztycę 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 158 cm 168 cm
- S 166 cm 174 cm
- M 172 cm 180 cm
- ML 178 cm 186 cm
- L 184 cm 192 cm
- XL 190 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 490 | 505 | 525 | 545 | 555 | 565 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 118 | 133 | 148 | 163 | 178 | 193 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,7° | 71,0° | 71,5° | 72,0° | 72,5° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 70,3 | 68,3 | 65,1 | 61,8 | 58,6 | 58,6 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1006 | 1014 | 1020 | 1030 | 1040 | 1055 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 | 430 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
K | STACK (mm) | 525 | 525 | 556 | 572 | 589 | 603 |
L | REACH (mm) | 365 | 370 | 375 | 385 | 395 | 406 |
M | PRZEKROK (mm) | 775 | 788 | 807 | 826 | 832 | 845 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 70 | 80 | 90 | 100 | 100 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |