JEDŹ SZYBKO I OSTRO NA TYM ZWINNYM 29ERZE. ZUPEŁNIE NOWA, W PEŁNI KOMPOZYTOWA RAMA O REGULOWANEJ GEOMETRII ZAPEWNIA PŁYNNĄ KONTROLĘ, ABY ŚMIGAĆ PO TECHNICZNYCH SZLAKACH.
Ten uniwersalny rower trailowy posiada w pełni kompozytową ramę wyposażoną w nowy system zawieszenia Maestro, który oferuje o 5 mm większy skok niż poprzednia generacja. Łącznik zawieszenia wykonany w technologii kompozytowej Advanced Forged posiada flip chip, dzięki któremu możliwa jest regulacja geometrii ramy. Wybierz bardziej strome lub bardziej płaskie ustawienia kątów główki ramy i rury podsiodłowej oraz obniżenie dolnego suportu o 35 mm lub 45 mm, aby dostosować prowadzenie do swojego stylu jazdy i typu terenu.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Regulowana geometria ramy
Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.
Pewność i kontrola 29era
Większe koła 29 cali są świetne na wyboisty teren, utrzymując prędkość na technicznych podjazdach oferując pewność jazdy na szybkich, nierównych zjazdach po singlach.
Progresywna geometria na szlaki
Lekka rama kompozytowa klasy Advanced posiada dłuższy wysięg i bardziej stromą rurę podsiodłową do agresywnej jazdy po szlakach i lepszego podjeżdżania. Ulepszone zawieszenie tylne Maestro o skoku 120 mm z amortyzatorem mocowanym w systemie Trunnion, dopełniany przez widelec przedni o skoku 130 mm.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 420 | 430 | 465 | 496 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 77,2° | 78,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 561 | 559 | 599 | 597 | 626 | 624 | 663 | 661 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 100 | 110 | 120 | 130 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 65,4° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
G | TRAIL (mm) | 126 | 120 | 126 | 120 | 126 | 120 | 126 | 120 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1166 | 1165 | 1195 | 1194 | 1224 | 1223 | 1263 | 1262 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 439 | 437 | 439 | 437 | 439 | 437 | 439 | 437 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 45 | 35 | 45 | 35 | 45 | 35 | 45 | 35 |
K | STACK (mm) | 610 | 604 | 619 | 613 | 628 | 622 | 637 | 631 |
L | REACH (mm) | 422 | 430 | 447 | 455 | 472 | 480 | 507 | 515 |
M | PRZEKROK (mm) | 729 | 737 | 723 | 732 | 746 | 755 | 751 | 760 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 50 | 50 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |