GŁÓWNE ULICE, BOCZNE ZAUŁKI CZY LEŚNE ŚCIEŻKI. WSZECHSTRONNY ROVE SPRAWIA, ŻE MASZ NIEOGRANICZONY WYBÓR.
Rove to wszechstronne rozwiązanie do jazdy w terenie lub po szosach. To idealny wybór dla początkujących rowerzystek szukających roweru treningowego, rekreacyjnego lub dojazdowego, który nadaje się zarówno do jazdy szosowej, jak i terenowej. Skonstruowano go zgodnie z filozofią projektową Liv 3F z wykorzystaniem lekkiej, aluminiowej ramy ALUXX ze zmniejszoną wysokością przekroku zapewniającą stabilność i pewność. Wyposażenie obejmuje miękki widelec amortyzowany, który można zablokować (wybrane modele), aby zyskać wydajność na gładkim asfalcie, albo odblokować na terenowe wypady. Wbudowane mocowania pozwalają zamontować bagażniki i sakwy.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Komfort
Filozofia projektowa Liv 3F i wymiarowanie LivRight z ramą ALUXX tworzą bezbłędnie dopasowany i wygodny rower dla kobiet.
Budzi pewność siebie
Płaska kierownica, przednie zawieszenie oraz niski przekrok zapewniają znakomitą stabilność i spory komfort.
Wszechstronny
Idealnie spełnia potrzeby związane z treningiem, dojazdami czy wyprawami.
ZA CO GO UWIELBIAMY
Czy trafisz na asfalt, czy na polną ścieżkę, Rove jest gotowy na każdą przygodę. Duże prześwity ramy na grube opony, niska kierownica i szeroki zakres przełożeń sprawiają, że ten rower to pewny wybór na weekendową podróż w nieznane. Gdy teren zrobi się wyboisty, przednie zawieszenie pochłonie wyboje, aby zagwarantować wygodną jazdę na dowolnym terenie.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 158 cm 169 cm
- M 164 cm 175 cm
- L 170 cm 183 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 420 | 460 | 500 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 570 | 590 | 610 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 135 | 150 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 70,5° | 70,5° | 70,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 42 | 42 | 42 |
G | TRAIL (mm) | 85,1 | 85,1 | 85,1 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1074 | 1089 | 1109 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 450 | 450 | 450 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 62 | 62 | 62 |
K | STACK (mm) | 611 | 625 | 639 |
L | REACH (mm) | 389 | 399 | 415 |
M | PRZEKROK (mm) | 606 | 619 | 629 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 640 | 680 | 680 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C |