Podkręć temperaturę w trudnym terenie XC. Ten 29-calowiec z pełnym zawieszeniem w technologii Maestro i progresywną geometrią, która pomoże Ci pokonać wszystkie singletracki, od gładkich i szybkich po strome i techniczne.
Dzięki aluminiowej ramie ALUXX SL, zawieszeniu o skoku 90 mm z tyłu i 100 mm z przodu, ten płynnie jeżdżący 29er jest mistrzem w pokonywaniu technicznego terenu XC. Jest on zoptymalizowany pod kątem kół o większej średnicy dzięki zaktualizowanemu systemowi zawieszenia Maestro, który został skonfigurowany pod kątem węższego tylnego trójkąta. Jego progresywna geometria ramy sprawia, że jest szybszy i bardziej zwrotny podczas podjazdów i zjazdów. Amortyzator montowany zapeZupełnie nowe zawieszenie FlexPoint Pro zapewnia 100 mm płynnego i aktywnego skoku. Odnowiona rama posiada nowoczesną geometrie XC, czyli łagodniejszy kąt główki ramy 67,5 stopnia oraz widelec amortyzowany o skoku 110 mm na techniczne zjazdy.wnia gładkie i elastyczne działanie, a górna część wahacza z kompozytu (Advanced Forged Composite) jest lżejsza i mocniejsza od aluminiowej. System kół Giant WheelSystem z technologią Boost jest wyposażony w opony bezdętkowe, dzięki czemu zyskujesz dodatkową wydajność i kontrolę w technicznym terenie.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Ultra-wydajność
Rama i wahacz z nowej generacji kompozytu Advanced są o 241 g lżejsze niż poprzednia wersja. Obszar suportu jest o 5,8% sztywniejszy do szybszego przyspieszania, a bardziej stroma rura podsiodłowa wymusza bardziej wydajną, wysuniętą pozycję do podjeżdżania.
Doskonała kontrola
Zupełnie nowe zawieszenie FlexPoint Pro zapewnia 100 mm płynnego i aktywnego skoku. Odnowiona rama posiada nowoczesną geometrie XC, czyli łagodniejszy kąt główki ramy 67,5 stopnia oraz widelec amortyzowany o skoku 110 mm na techniczne zjazdy.
Stabilność i prędkość 29era
Geometrię ramy i zawieszenie zoptymalizowano pod kątem dużych, 29-calowych kół. Dłuższy wysięg i odświeżony kokpit z kierownicą kompozytową 35 mm oraz mostkiem aluminiowym poprawiają równowagę i stabilność w terenie XC.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 390 | 420 | 465 | 495 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 75,5° | 75,5° | 75,5° | 75,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 572 | 604 | 626 | 653 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
90 |
95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 67,5° | 67,5° | 67,5° | 67,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
G | TRAIL (mm) | 109 | 109 | 109 | 109 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1127 | 1159 | 1183 | 1212 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 435 | 435 | 435 | 435 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 42 | 42 | 42 | 42 |
K | STACK (mm) | 589 | 593 | 603 | 612 |
L | REACH (mm) | 420 | 450 | 470 | 495 |
M | PRZEKROK (mm) | 745 | 750 | 777 | 800 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 760 | 760 | 760 | 760 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 60 | 70 | 70 | 70 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |