Ten profesjonalny, w pełni kompozytowy rower XC łączy wygładzającą szlaki technologię zawieszenia Maestro z dodatkową kontrolą i stabilnością progresywnej geometrii 29-calowej. Kiedy wyścigi XC to Twoje życie, to jest Twój bilet na podium.
Zaprojektowany z w pełni kompozytowym framesetem, ten 29er ma 90 mm skoku z tyłu i 100 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro zawiera nowe mocowanie amortyzatora w systemie trunnion mount, który zwiększa efektywność pedałowania i hamowania. Zaawansowany kuty kompozytowy górny wahacz jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego, a inne innowacje obejmują m.in. szerszy rozstaw piast Boost oraz zintegrowany system kół Giant WheelSystem, który daje moc i sztywność dla pewnego i precyzyjnego prowadzenia w terenie XC.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wydajność XC
Frameset w technologii Advanced Composite jest super lekki, a agresywny 69-stopniowy kąt główki ramy i 73,5-stopniowy kąt rury podsiodłowej sprzyjają szybszej wspinaczce i przyspieszeniu.
Prędkość i stabilnść 29-calowca
Geometria ramy i zawieszenie są zoptymalizowane dla 29-calowych kół, aby zapewnić zwycięskie połączenie prędkości i stabilności w terenie XC.
Trakcja i kontrola
Unowocześnione zawieszenie Maestro z mocowaniem amortyzatora trunnion-mount zapewnia płynne działanie na podjazdach, zakrętach i zjazdach w terenie XC.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 390 | 440 | 490 | 535 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 590 | 610 | 630 | 650 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 69,0° | 69,0° | 69,0° | 69,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 51 | 51 | 51 | 51 |
G | TRAIL (mm) | 88,9 | 88,9 | 89 | 89 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1113 | 1133 | 1154 | 1175 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 438 | 438 | 438 | 438 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 |
K | STACK (mm) | 585 | 585 | 594 | 604 |
L | REACH (mm) | 417 | 437 | 454 | 471 |
M | PRZEKROK (mm) | 747 | 780 | 817 | 843 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |