PODCIĄGAJ TEMPO NA PODJAZDACH I SZALEJ NA ZJAZDACH. ALUMINIOWY HARDTAIL WZYWA NA SZLAKI, ZAPEWNIAJĄC WYWAŻONE, PEWNE STEROWANIE I PŁYNNĄ AMORTYZACJĘ.
Zbudowany na lekkiej ramie z aluminium ALUXX o klasycznej konstrukcji hardtaila, wzbogaconej o wyważoną charakterystykę jazdy na kołach o średnicy 29 cali lub 27,5 cala, Talon to doskonały wybór do XC i jazdy po szlakach. Geometria ramy została zaprojektowana oddzielnie do współpracy z danym rozmiarem kół i skokiem amortyzatora 80 lub 100 mm (w zależności od rozmiaru ramy). To pewna jazda, idealna dla ambitnych rowerzystów, którzy chcą jeszcze bardziej rozwijać swoje umiejętności.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Sprawdzona jakość aluminium
Ręczna produkcja ram z aluminium ALUXX odbywa się w zakładzie światowego lidera technologii aluminium.
RÓWNOWAGA I STABILNOŚĆ
Geometria optymalnie wykorzystuje stabilność i płynność toczenia 29-calowych kół oraz zwinność kół 27,5 cala (w zależności od modelu i rozmiaru ramy).
Kontrola w XC
Widelec amortyzowany o płynnym skoku 80 lub 100 mm zapewnia większą kontrolę w XC.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS (27.5") 155 cm 166 cm
- S (27.5") 163 cm 172 cm
- M (29") 169 cm 179 cm
- L (29") 176 cm 186 cm
- XL (29") 183 cm 193 cm
- XXL (29") 190 cm 200 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS (27.5") | S (27.5") | M (29") | L (29") | XL (29") | XXL (29") | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 350 | 385 | 440 | 490 | 535 | 565 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 74,0° | 74,0° | 74,0° | 74,0° | 74,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 544 | 569 | 599 | 620 | 639 | 658 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 115 | 105 | 125 | 140 | 155 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 67,5° | 67,5° | 68,5° | 68,5° | 68,5° | 68,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 42 | 42 | 51 | 51 | 51 | 51 |
G | TRAIL (mm) | 103 | 103 | 94 | 94 | 94 | 94 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1079 | 1106 | 1150 | 1172 | 1192 | 1213 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 440 | 440 | 455 | 455 | 455 | 455 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 45 | 45 | 55 | 55 | 55 | 55 |
K | STACK (mm) | 533 | 571 | 611 | 630 | 644 | 658 |
L | REACH (mm) | 385 | 405 | 424 | 439 | 454 | 469 |
M | PRZEKROK (mm) | 686 | 711 | 766 | 805 | 839 | 856 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 175 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 27.5" | 27.5" | 29" | 29" | 29" | 29" |