Przygotuj się na kruszenie żwiru. Dzięki lekkiej, wytrzymałej ramie kompozytowej, dużemu prześwitowi na opony i płynnej jeździe, Revolt Advanced pozwala jeździć dalej i szybciej na wyboistych drogach, żwirze lub błocie.

Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.

GŁÓWNE KORZYŚCI

Szybkość i lekkość

Nowe rama i widelec kompozytowy Advanced oszczędzają ponad 50 gramów w porównaniu z poprzednim modelem. Odnowiona geometria obejmuje niższy suport, dłuższy wysięg i bardziej ostry kąt główki ramy dla lepszego przyspieszania i podjeżdżania.

Precyzyjna amortyzacja

Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.

Adaptacja do terenu

Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.

Rama
Rozmiar
S, M, M/L, L, XL
Kolor
Terracotta, Carbon
Rama
kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
Widelec
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
Tylny amortyzator
N/A
Komponenty
Kierownica
Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact, 8°, aluminium
Wspornik siodła
Giant D-Fuse, 14mm offset, karbon
Siodło
Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Pedały
N/A
Napęd
Manetki
Shimano GRX RX-400, 2x10
Przerzutka przednia
Shimano Tiagra 4700
Przerzutka tylna
Shimano Tiagra 4700
Hamulce
Shimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]160mm
Dźwignie hamulca
Shimano GRX RX-400 hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
Shimano Tiagra, 11-34
Łańcuch
KMC X10-1
Mechanizm korbowy
FSA Omega, 32/48
Środek suportu
FSA BB-AL86, press fit
Koła
Obręcze
Giant P-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty
Giant, łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Sapim Race, [P]24/[T]24
Opony
Giant CrossCut AT 1, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless, zwijana
Pozostałe
Wyposażenie
zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga
9,6 kg

TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • cm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

  • XS 155 cm 166 cm
  • S 159 cm 171 cm
  • M 169 cm 181 cm
  • ML 174 cm 186 cm
  • L 179 cm 191 cm
  • XL 189 cm 200 cm
  • mm

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.

XS S M ML L XL
    SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG SHORT | LONG
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 430 450 470 490 510 530
B KĄT PODSIODŁOWY 74,0° 73,5° 73,5° 73,0° 73,0° 73,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 540 550 560 575 585 600
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 125 135 150 165 180 195
E KĄT GŁÓWKI RAMY 70,0° 71,0° 71,5° 72,0° 72,0° 72,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 50 50 50 50 50 50
G TRAIL (mm) 78 | 82 72 | 75 68 | 72 65 | 68 65 | 68 65 | 68
H BAZA KÓŁ (mm) 1024 | 1034 1020 | 1030 1026 | 1036 1031 | 1041 1041 | 1051 1056 | 1066
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 425 | 435 425 | 435 425 | 435 425 | 435 425 | 435 425 | 435
J OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81 80 | 81
K STACK (mm) 556 570 586 602 616 630
L REACH (mm) 381 381 387 391 397 407
M PRZEKROK (mm) 724 | 731 740 | 747 757 | 764 774 | 780 791 | 797 807 | 814
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 420 420 440 440 460 460
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 50 60 70 80 80 90
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170 172,5 172,5 175 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C 700C 700C