Płynnie, szybko i przyjemnie. Ten wszechstronny aluminiowy rower szosowy został zmodernizowany, aby zapewnić mu wszechstronną jakość jazdy. To doskonały wybór, który pomoże Ci zwiększyć tempo, przejechać więcej kilometrów i poszerzyć wrażenia z jazdy szosowej.
Zaprojektowany z myślą o ambitnych kolarzach pragnących poprawić swoje wyniki w jeździe szosowej, Contend zapewnia reaktywne przyspieszenie i pewną pozycję. Innowacyjny wspornik siodła D-Fuse pozwala ograniczać drgania i wstrząsy na drodze, a rama i widelec mają wystarczający prześwit, aby można było zastosować szersze opony (do 28c), co jeszcze bardziej poprawia komfort jazdy. Rower ten, wykonany w jednej z najlepszych w branży wytwórni ram aluminiowych należących do Gianta, to naprawdę uniwersalna propozycja dla ambitnych szosowców.
PŁYNNA, SZYBKA I PRZYJEMNA JAZDA. TA UNIWERSALNA SZOSÓWKA ALUMINIOWA TO DOSKONAŁY WYBÓR DLA CHCĄCYCH JEŹDZIĆ SZYBCIEJ, DALEJ I DŁUŻEJ, ABY JESZCZE PEŁNIEJ CIESZYĆ SIĘ SZOSĄ.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
Zrównoważona geometria szosowa:
Geometrię ramy zaprojektowaliśmy z myślą o poczuciu równowagi i wszechstronności łączącej pewną pozycję rowerzysty ze zwinnym skręcaniem i przyspieszaniem.
Płynna jazda:
Innowacyjna sztyca D-Fuse pochłania wstrząsy i drgania dzięki czemu jazda jest mniej męcząca.
Pewna kontrola:
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają bardziej stałą siłę hamowania oraz lepszą kontrolę, nawet na mokrej pogodzie i na nierównych drogach.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- XL 189 cm 199 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 465 | 500 | 535 | 555 | 585 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,0° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 72,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 530 | 545 | 560 | 575 | 595 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 138 | 158 | 178 | 198 | 218 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,8° | 72,5° | 72,5° | 72,5° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
G | TRAIL (mm) | 61,9 | 57,1 | 57,1 | 57,1 | 57,1 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 986 | 990 | 1002 | 1017 | 1031 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 412 | 412 | 412 | 412 | 412 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 75 | 75 | 70 | 70 | 70 |
K | STACK (mm) | 541 | 563 | 577 | 596 | 615 |
L | REACH (mm) | 375 | 378 | 384 | 393 | 401 |
M | PRZEKROK (mm) | 746 | 774 | 803 | 821 | 844 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |