Podczas ataku, sprintu lub szybkiego pokonywania zakrętów - wtedy wydajność łączy się z pełną kontrolą. Zaprojektowany z wykorzystaniem technologii AeroSystem Shaping, ze zintegrowanym systemem kół Giant WheelSystem oraz hamulcami tarczowymi, które są zarówno mocne, jak i aerodynamiczne, rozpędza się z minimalnym oporem.
Ten aerodynamiczny rower szosowy minimalizuje opór, co zapewnia lepsze przyspieszenia i wydajniejszy sprint. Zastosowano w nim hamulce tarczowe, co zapewnia większą pewność i kontrolę w każdych warunkach i przy każdej pogodzie. Rama została opracowana z użyciem technologii AeroSystem Shaping i wykorzystaniem kompozytów klasy Advanced, co zapewnia najlepsze osiągi aerodynamiczne, a jednocześnie należy do najlżejszych w tej kategorii. Całkowicie zintegrowane hamulce tarczowe w ramie w standardzie FlatMount i osie przelotowe, zapewniające sztywność kół i poprawiają wydajność. Wspornik siodła Vector z kompozytu węglowego, bardzo lekki i łatwo regulowany jeszcze bardziej zmniejsza opory powietrza. Wszystko to składa się na wyścigową maszynę, która pozostawi rywali daleko w tyle.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Zintegrowana aerodynamika
Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR/SL Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i nowoczesnych procesów produkcyjnych, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 157 cm 169 cm
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- M/L 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- XL 189 cm 199 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
XS | S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 465 | 500 | 520 | 545 | 575 | 595 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 72,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 515 | 535 | 550 | 570 | 580 | 605 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 130 | 145 | 165 | 185 | 200 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,0° | 72,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 70 | 60 | 57 | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 972 | 970 | 976 | 997 | 1007 | 1021 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 68 | 68 | 65 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 517 | 529 | 545 | 562 | 581 | 595 |
L | REACH (mm) | 372 | 378 | 383 | 398 | 402 | 412 |
M | PRZEKROK (mm) | 744 | 769 | 787 | 807 | 829 | 843 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 110 | 110 | 120 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |