Kiedy prędkość jest twoją obsesją, to jest rower dla Ciebie. Trenujesz, przykładasz się do pracy, a ten rower zrobi resztę. Zbudowany tak, aby dać Ci przewagę wtedy, gdy naprawdę liczy się atak - w sprincie. Właśnie wtedy zapewnia oszczędność energii i osiągi pozwalające wygrywać wyścigi.
Model Propel Advanced SL Disc, opracowany i sprawdzony przez najlepszych sprinterów w zawodowym peletonie, zapewnia niezrównaną prędkość dzięki zintegrowanej konstrukcji aerodynamicznej. Opracowano go przy użyciu rozwiązania AeroSystem Shaping firmy Giant, co oznacza, że kształt i kąt każdej rury zoptymalizowano pod względem najmniejszego oporu. Rury mają kształt o przekroju ściętej elipsy, dzięki któremu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Całkowicie zintegrowane w ramie hamulce tarczowe w standardzie FlatMount i przelotowe osie zapewniają optymalną sztywność kół i wydajność hamowania. Zawodowe osiągi na szosie i niesamowita przewaga aerodynamiczna powodują, że nowy Propel Advanced SL Disc znacznie wyprzedza resztę peletonu.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Zintegrowana aerodynamika
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 740 | 770 | 790 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 550 | 570 | 580 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 145 | 165 | 185 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 976 | 997 | 1007 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 68 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 545 | 562 | 581 |
L | REACH (mm) | 383 | 398 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 787 | 807 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C |