DYNAMICZNA JAZDA I MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ NA SZYBKICH I PŁYNNYCH SINGLACH. TEN LEKKI, KOMPOZYTOWY HARDTAIL TO ŚWIETNY WYBÓR DO ŚCIGANIA W XC LUB ZBIERANIA KOM-ÓW.
Dzięki dużym, 29-calowym kołom i lekkiej ramie z kompozytu klasy Advanced ten hardtail połyka trasy XC. Ramę wykonano ręcznie pod widelec 100 mm, z konkretnym układem włókna węglowego, zależnym od rozmiaru ramy. Efektem jest optymalny stosunek sztywności do masy, z odpowiednim pionowym pochłanianiem wstrząsów. Szersze piasty w standardzie Boost poprawiają sztywność kół i zwiększają prześwit, umożliwiając stosowanie szerszych opon, a kilka innych rozwiązań pozwala dostosować możliwości w terenie XC.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Lekkość i dynamika
Ręcznie wykonana rama kompozytowa klasy Advanced zapewnia rowerzystom i zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Wydajność w XC
Rama ta posiada wysoki stosunek sztywności do masy, co przekłada się na efektywne pedałowanie i precyzyjne sterowanie na szlaku.
Niestandardowa amortyzacja ramy
Elastyczność każdej ramy jest dostosowana do rozmiaru. Układ poszczególnych warstw kompozytowych zapewnia optymalne pionowe pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu jazda w terenie XC jest bardziej płynna.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 380 | 431 | 475 | 525 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 595 | 614 | 635 | 665 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 69,5° | 69,5° | 70,0° | 70,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 43 | 43 | 43 | 43 |
G | TRAIL (mm) | 94,9 | 94,9 | 94,9 | 94,9 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1087 | 1106 | 1128 | 1159 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 58 | 58 | 58 | 58 |
K | STACK (mm) | 604 | 604 | 613 | 632 |
L | REACH (mm) | 416 | 435 | 453 | 477 |
M | PRZEKROK (mm) | 737 | 764 | 791 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 760 | 760 | 760 | 760 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |