LEKKI, SKUTECZNY I DIABELSKO SZYBKI. OTO MASZYNA WYBIERANA NA STROME PODJAZDY I DUŻE PRĘDKOŚCI PRZEZ ZAWODNIKÓW XC, TAKICH JAK DWUKROTNY MISTRZ ŚWIATA W MARATONIE MTB, LEO PÁEZ.
Progresywna rama rodem z Pucharów Świata jest bazą dla najlżejszych maszyn terenowych w historii Gianta. Rama jest wykonana ręcznie z kompozytów profesjonalnej klasy Advanced SL, z geometrią zoptymalizowaną do szybkich, 29-calowych kół. Każda rama jest wykonywana z konkretnym układem włókna węglowego, który zależy od rozmiaru. Efekt to super doładowanie na podjazdach, płynne sterowanie pośród korzeni, kamieni i kolein oraz osiągi dorównujące tylko Twojej obsesji na punkcie XC.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Super lekkość i dynamika
Wykonana z profesjonalnej klasy kompozytów, Advanced SL to najlżejsza rama terenowa Gianta w historii, która zapewnia poważnym zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Ultra-wydajność
Rama ta posiada najwyższy stosunek sztywności do masy w klasie hardtaili MTB, co przekłada się na super-efektywne pedałowanie i precyzyjne sterowanie na szlaku.
Niestandardowa amortyzacja ramy
Elastyczność każdej ramy jest dostosowana do rozmiaru. Układ poszczególnych warstw kompozytowych zapewnia optymalne pionowe pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu jazda w terenie XC jest bardziej płynna.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 380 | 431 | 475 | 525 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,5° | 73,5° | 73,5° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 595 | 614 | 635 | 665 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 95 | 105 | 115 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 69,5° | 69,5° | 70,0° | 70,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 43 | 43 | 43 | 43 |
G | TRAIL (mm) | 94,9 | 94,9 | 94,9 | 94,9 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1087 | 1106 | 1128 | 1159 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 58 | 58 | 58 | 58 |
K | STACK (mm) | 604 | 604 | 613 | 632 |
L | REACH (mm) | 416 | 435 | 453 | 477 |
M | PRZEKROK (mm) | 737 | 764 | 791 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 760 | 760 | 760 | 760 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 175 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |