Dzięki ramie, wykonanej ręcznie z kompozytu klasy Advanced i komponentom, które są zintegrowane w celu uzyskania najwyższych osiągów aerodynamicznych, zupełnie nowy Propel Advanced Pro oferuje gładkie linie od samego przodu do tyłu roweru. Kierownica i rama są wyposażone w wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, co pozwala na łatwiejszą regulację. Zastosowano koła systemowe z obręczami o wysokości 50 mm, aby zapewnić idealną równowagę między maksymalną wydajnością aerodynamiczną a świetną kontrolą. Hamulce tarczowe zostały zintegrowane z ramą i widelcem za pomocą mocowań flat mount, a za sztywność mocowania kół odpowiadają osie przelotowe 12 mm.
TERAZ JEST JESZCZE SZYBSZY. TA AERODYNAMICZNA MASZYNA ZOSTAŁA ZBUDOWANY Z MYŚLĄ O PRĘDKOŚCI, WTEDY GDY MA TO NAJWIĘKSZE ZNACZENIE. ZAPROJEKTOWANA NA NOWO RAMA JESZCZE LEPIEJ PRZECINA WIATR, JEDNOCZEŚNIE BĘDĄC LŻEJSZĄ OD POPRZEDNIEJ GENERACJI. EFEKT? MISTRZOWSKIE OSIĄGI, KTÓRE TRUDNO POKONAĆ.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA:
Technologia formowania AeroSystem opiera się na obliczeniowej dynamice płynów oraz dynamicznych testach w tunelu aerodynamicznym. Dzięki tym danym inzynierowe optymalizują osiągi aerodynamiczne przy różnych kątach nachylenia. Elipsowaty kszałt rur oraz kokpit Contact SLR/SL Aero zapewniają wyjątkową ogólną wydajność aerodynamiczną.
ŁATWIEJSZA REGULACJA:
Nowe prowadzenie linek oraz pancerzy przez kierownicę i ramę sprawia, że łatwiej i szybciej można zmienić komponenty kokpitu oraz dostosować osiągi i pozycję jazdy.
MISTRZOWSKIE OSIĄGI:
Zaawansowana rama z kompozytu klasy Advanced jest produkowana przy zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i autorskich procesów produkcyjnych. Rezultatem jest oszczędność wagi w porównaniu z poprzednią generacją i większa przewaga sztywności w stosunku do masy.
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Kolor
Phoenix Fire/Helios Orange
Rama
kompozyt Advanced, kompatybilna z RideSense, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, max. rozmiar opony 700x30mm
Widelec
kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm, max. rozmiar opony 700x30mm
Kierownica
Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL Aero, 31.8mm, aluminium
Wspornik siodła
Giant Vector, karbon, offset -5/+15mm
Siodło
Giant Fleet SL, karbonowy szkielet i stalowe szyny 7mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Manetki
SRAM Rival eTap AXS, 2x12
Przerzutka przednia
SRAM Rival eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Rival eTap AXS
Hamulce
SRAM Rival eTap AXS, hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm/[T]140mm
Dźwignie hamulca
SRAM Rival eTap AXS, hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Rival, 12-rzędowa, 10-30
Mechanizm korbowy
SRAM Rival D1 DUB, 35/48 z pomiarem mocy Giant Power Halo
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Obręcze
Giant SLR 1 50 Disc, ETRTO: 22-622, wys. 50mm, H: [P]24/[T]24, hookless, Tubeless Ready, karbon
Piasty
[P] Giant Low Friction Hub, CenterLock [T] Giant Low Friction Hub, bębenek ratchet 30t, CenterLock oś przelotowa 12mm
Szprychy
Sapim CX-Ray straight-pull, [P]24/[T]24, zaplot DBL
Opony
Giant Gavia Course 1, 60TPI, R-Shield, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
Wyposażenie
uchwyt komputera, 2x koszyk bidonu, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon, instrukcja)
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 157 cm 169 cm
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- M/L 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- XL 189 cm 199 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
XS |
S |
M |
M/L |
L |
XL |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
465 |
500 |
520 |
545 |
575 |
595 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
74,5° |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
72,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
520 |
535 |
550 |
565 |
580 |
600 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
120 |
130 |
145 |
165 |
185 |
200 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
71,0° |
72,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
G |
TRAIL (mm) |
72,1 |
64 |
59,2 |
59,2 |
59,2 |
59,2 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
976 |
977 |
980 |
991 |
1006 |
1020 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
405 |
405 |
405 |
405 |
405 |
405 |
J |
OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) |
70 |
68 |
68 |
65 |
65 |
65 |
K |
STACK (mm) |
517 |
528 |
545 |
562 |
581 |
596 |
L |
REACH (mm) |
376 |
383 |
388 |
393 |
402 |
412 |
M |
PRZEKROK (mm) |
722 |
753 |
770 |
794 |
821 |
834 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
400 |
400 |
420 |
420 |
440 |
440 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
80 |
90 |
100 |
110 |
110 |
120 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |