DAJĄCY KLUCZOWĄ PRZEWAGĘ PODCZAS ATAKÓW, SPRINTÓW I JAZDY NA STO PROCENT – TEN AERODYNAMICZNY ROWER SZOSOWY ZAPEWNIA NIEZRÓWNANĄ WYDAJNOŚĆ I WYŚCIGOWE OSIĄGI.
Na świecie jest tylko jeden rower, który jest wystarczająco szybki dla Kristiana Blummenfelta. Złoty medalista olimpijski przywiązuje dużą wagę do sprzętu, a limitowana edycja Propel Advanced SL Disc LTD zapewnia zwycięskie osiągi. Propel Advanced SL Disc LTD stworzono przy użyciu technologii formowania AeroSystem firmy Giant, co oznacza, że kształt i kąt każdej rury zoptymalizowano pod względem najmniejszego oporu. Rury mają kształt o przekroju ściętej elipsy, dzięki któremu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Rower posiada specjalną grafikę inspirowaną wzorem shippo, popularnym w japońskiej sztuce i modzie. Nakładające się koła i kształty symbolizują harmonię i szczęście, a pięć kolorów symbolizuje poczucie ruchu i szybkości w dążeniu do zwycięstwa.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
Zintegrowana aerodynamika:
Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.
Pełna kontrola:
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli w każdych warunkach i pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie. Do tego koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność:
Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.
XS | S | M | ML | L | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 680 | 710 | 740 | 770 | 790 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 515 | 535 | 550 | 570 | 580 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 120 | 130 | 145 | 165 | 185 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 71,0° | 72,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 70 | 60 | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 972 | 970 | 976 | 997 | 1007 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 70 | 68 | 68 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 517 | 529 | 545 | 562 | 581 |
L | REACH (mm) | 372 | 378 | 383 | 398 | 402 |
M | PRZEKROK (mm) | 744 | 769 | 787 | 807 | 829 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 80 | 90 | 100 | 110 | 110 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |