PROPEL ADVANCED SL DISC 1 LTD

ZAPYTAJ O TEN PRODUKT

DAJĄCY KLUCZOWĄ PRZEWAGĘ PODCZAS ATAKÓW, SPRINTÓW I JAZDY NA STO PROCENT – TEN AERODYNAMICZNY ROWER SZOSOWY ZAPEWNIA NIEZRÓWNANĄ WYDAJNOŚĆ I WYŚCIGOWE OSIĄGI.

Na świecie jest tylko jeden rower, który jest wystarczająco szybki dla Kristiana Blummenfelta. Złoty medalista olimpijski przywiązuje dużą wagę do sprzętu, a limitowana edycja Propel Advanced SL Disc LTD zapewnia zwycięskie osiągi. Propel Advanced SL Disc LTD stworzono przy użyciu technologii formowania AeroSystem firmy Giant, co oznacza, że kształt i kąt każdej rury zoptymalizowano pod względem najmniejszego oporu. Rury mają kształt o przekroju ściętej elipsy, dzięki któremu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Rower posiada specjalną grafikę inspirowaną wzorem shippo, popularnym w japońskiej sztuce i modzie. Nakładające się koła i kształty symbolizują harmonię i szczęście, a pięć kolorów symbolizuje poczucie ruchu i szybkości w dążeniu do zwycięstwa.

GŁÓWNE KORZYŚCI:

Zintegrowana aerodynamika:

Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.

Pełna kontrola:

Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli w każdych warunkach i pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie. Do tego koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.

Niezrównana wydajność:

Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.

Rama
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Kolor
Carbon (Special Olimpic Edition)
Rama
Kompozyt Advanced SL, zintegrowany wspornik siodła ISP, disc, max. szerokość opony 28mm
Widelec
Kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive2 (1 1/4" x 1 1/2"), disc
Tylny amortyzator
-
Komponenty
Kierownica
Giant Contact SLR Aero
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL Aero
Wspornik siodła
Zintegrowany (ISP), kompozyt Advanced SL, -5/+15mm offset
Siodło
Giant Fleet SLR
Pedały
-
Napęd
Manetki
SRAM Force eTap AXS, 2x12
Przerzutka przednia
SRAM Force eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Force eTap AXS
Hamulce
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine XR [P]160mm, [T]140mm
Dźwignie hamulca
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Force, 12-s, 10-28
Łańcuch
SRAM Force D1
Mechanizm korbowy
SRAM Force D1 DUB, 35/48 pomiar mocy Quarq Dzero
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Koła
Obręcze
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem, [P]42mm, [T]65mm
Piasty
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem
Opony
CADEX Race 25, bezdętkowe, 700x25c (26.5mm), zwijane
Pozostałe
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt licznika (Garmin & Giant), jarzmo ISP (50mm), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
Waga
7,7 kg
    XS S M ML L
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 680 710 740 770 790
B KĄT PODSIODŁOWY 74,5° 73,5° 73,0° 73,0° 73,0°
C DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) 515 535 550 570 580
D DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 120 130 145 165 185
E KĄT GŁÓWKI RAMY 71,0° 72,5° 73,0° 73,0° 73,0°
F WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) 45 45 45 45 45
G TRAIL (mm) 70 60 57 57 57
H BAZA KÓŁ (mm) 972 970 976 997 1007
I DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) 405 405 405 405 405
J OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) 70 68 68 65 65
K STACK (mm) 517 529 545 562 581
L REACH (mm) 372 378 383 398 402
M PRZEKROK (mm) 744 769 787 807 829
N SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) 400 400 420 420 440
O DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) 80 90 100 110 110
P DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) 170 170 172,5 172,5 175
Q ROZMIAR KÓŁ 700C 700C 700C 700C 700C