DAJĄCY KLUCZOWĄ PRZEWAGĘ PODCZAS ATAKÓW, SPRINTÓW I JAZDY NA STO PROCENT – TEN AERODYNAMICZNY ROWER SZOSOWY ZAPEWNIA NIEZRÓWNANĄ WYDAJNOŚĆ I WYŚCIGOWE OSIĄGI.
Na świecie jest tylko jeden rower, który jest wystarczająco szybki dla Kristiana Blummenfelta. Złoty medalista olimpijski przywiązuje dużą wagę do sprzętu, a limitowana edycja Propel Advanced SL Disc LTD zapewnia zwycięskie osiągi. Propel Advanced SL Disc LTD stworzono przy użyciu technologii formowania AeroSystem firmy Giant, co oznacza, że kształt i kąt każdej rury zoptymalizowano pod względem najmniejszego oporu. Rury mają kształt o przekroju ściętej elipsy, dzięki któremu rama jest wyjątkowo sztywna i superlekka. Rower posiada specjalną grafikę inspirowaną wzorem shippo, popularnym w japońskiej sztuce i modzie. Nakładające się koła i kształty symbolizują harmonię i szczęście, a pięć kolorów symbolizuje poczucie ruchu i szybkości w dążeniu do zwycięstwa.
GŁÓWNE KORZYŚCI:
Zintegrowana aerodynamika:
Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.
Pełna kontrola:
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli w każdych warunkach i pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie. Do tego koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność:
Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Kolor
Carbon (Special Olimpic Edition)
Rama
Kompozyt Advanced SL, zintegrowany wspornik siodła ISP, disc, max. szerokość opony 28mm
Widelec
Kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive2 (1 1/4" x 1 1/2"), disc
Kierownica
Giant Contact SLR Aero
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL Aero
Wspornik siodła
Zintegrowany (ISP), kompozyt Advanced SL, -5/+15mm offset
Manetki
SRAM Force eTap AXS, 2x12
Przerzutka przednia
SRAM Force eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Force eTap AXS
Hamulce
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne, tarcze SRAM CenterLine XR [P]160mm, [T]140mm
Dźwignie hamulca
SRAM Force eTap AXS hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Force, 12-s, 10-28
Mechanizm korbowy
SRAM Force D1 DUB, 35/48 pomiar mocy Quarq Dzero
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Obręcze
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem, [P]42mm, [T]65mm
Piasty
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Giant SLR 1 Carbon Disc WheelSystem
Opony
CADEX Race 25, bezdętkowe, 700x25c (26.5mm), zwijane
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt licznika (Garmin & Giant), jarzmo ISP (50mm), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
|
|
XS |
S |
M |
ML |
L |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
680 |
710 |
740 |
770 |
790 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
74,5° |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
515 |
535 |
550 |
570 |
580 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
120 |
130 |
145 |
165 |
185 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
71,0° |
72,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
G |
TRAIL (mm) |
70 |
60 |
57 |
57 |
57 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
972 |
970 |
976 |
997 |
1007 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
405 |
405 |
405 |
405 |
405 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
70 |
68 |
68 |
65 |
65 |
K |
STACK (mm) |
517 |
529 |
545 |
562 |
581 |
L |
REACH (mm) |
372 |
378 |
383 |
398 |
402 |
M |
PRZEKROK (mm) |
744 |
769 |
787 |
807 |
829 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
400 |
400 |
420 |
420 |
440 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
80 |
90 |
100 |
110 |
110 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |