Geometria aluminiowej ramy ALUXX SL została unowocześniona, aby pomieścić 29-calowe koła, a dodatkowo dostępna jest możliwość zastosowania konfiguracji “mullet” z tylnym kołem 27,5 cali. Przekłada się to na krótszy tylny trójkąt, krótszy zasięg i geometrię, którą można regulować za pomocą trójpozycyjnego flip chipa. Najnowszy system zawieszenia Maestro zapewnia 160mm skoku tylnego koła w połączeniu z widelcem 170mm. Nowy zintegrowany schowek w dolnej rurze zapewnia wygodę przewożenia akcesoriów niezbędnych do jazdy w terenie.
DAJ CZADU W STYLU “MULLETA” LUB IDŹ NA CAŁOŚĆ NA 29 CALACH. TAK CZY INACZEJ, TEN NOWY POGROMCA ENDURO ZOSTAŁ STWORZONY, ABY PRZESUWAĆ GRANICE W TRUDNYM TERENIE. UNOWOCZEŚNIONE ZAWIESZENIE POŻERA SKAŁY, DROPY I WSZYSTKO, CO ZNAJDZIE SIĘ NA TWOIM SZLAKU. TRÓJPOZYCYJNY FLIP CHIP POZWOLI CI DOKŁADNIE DOSTOSOWAĆ WSZYSTKIE KĄTY.
GŁÓWNE KORZYŚCI
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Nowe tylne zawieszenie Maestro z większym skokiem (160mm) zostało opracowane i przetestowane podczas ekstremalnych warunków na zawodach Enduro World Series. Damper z mocowaniem trunnion ma dłuższy skok (62,5mm w porównaniu z 60mm poprzedniej generacji). Górny łącznik wahacza Advanced Forged Composite dodaje sztywności i obniża ogólną wagę.
REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO
Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy, terenu oraz rozmiaru kół za pomocą zmiany ustawień flip chipa. Można wybrać kąt główki 63,5, 63,9 lub 64,2 stopni i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,3, 78,7 lub 79 stopni, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 35, 30 lub 25mm (rozmiar M).
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Kolarze mogą wybrać 29 lub 27,5 calowe koło tylne w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór 29-calowego koła poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, podczas gdy koło 27,5 cali umożliwia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. Wymiana przedniego koła to szybka i prosta zmiana umożliwiająca dostosowanie prowadzenia i wyczucia roweru do aktualnych potrzeb.
Rama
Aluminium ALUXX-SL, zawieszenie Meastro 160mm skoku, oś przelotowa 12x148mm, suport BB89.5, kompatybilność z kołem 27.5" i 29", flip chip - Maestro 3, zintegrowany schowek w dolnej rurze, max. rozmiar opony 2.5", max. rozmiar tarczy korbowodu 36T, os
Widelec
Fox 38 Performance Elite, skok 170mm, GRIP 2, 15x110 Kabolt X, 44mm offset
Tylny amortyzator
Fox Float X Performance Elite, 205/62.5
Kierownica
Giant Contact SL TR35, 800x35mm, wznios 20mm
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL 35, aluminium
Wspornik siodła
Giant Contact Switch, regulowany manetką, S: 125mm travel / 30.9 x 395mm M: 150mm travel / 30.9 x 440mm L: 170mm travel / 30.9 x 450mm XL: 170mm travel / 30.9 x 450mm
Manetki
Shimano SLX SL-M7100, 1x12
Przerzutka tylna
Shimano SLX RD-M7100
Hamulce
Shimano Deore BR-M6120, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]220mm/ [T]203mm
Dźwignie hamulca
Shimano Deore BL-M6100
Kaseta / Wolnobieg
Shimano SLX M7100, 10x51
Łańcuch
KMC X12, z Missing Link
Mechanizm korbowy
Shimano MT512, 32t, linia łańcucha 55mm
Środek suportu
Shimano, press fit
Obręcze
Giant AM 29, ETRTO: 30-622, tubeless ready, aluminium
Piasty
[P] Giant, RD02F, łożyska stożkowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant, ED260R, łożyska maszynowe, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śrub, bębenek MicroSpline
Szprychy
Sapim Leader, [P]28/ [T]28
Opony
[P] Maxxis Assegai 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR [T] Maxxis Minion DHR II 29x2.4 WT, 3C MaxxTerra, DD, TR tubeless
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), prowadnica łańcucha MRP AMG CS. worek na akcesoria do schowka w ramie
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 174 cm
- M 171 cm 182 cm
- L 179 cm 190 cm
- XL 187 cm 198 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
S |
M |
L |
XL |
|
|
LOW | MID | HIGH |
LOW | MID | HIGH |
LOW | MID | HIGH |
LOW | MID | HIGH |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
400 |
425 |
450 |
475 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
78,3° | 78,7° | 79,0° |
78,3° | 78,7° | 79,0° |
77,3° | 77,7° | 78,0° |
77,3° | 77,7° | 78,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
556 555 | 555 |
587 586 | 585 |
620 620 | 619 |
652 652 | 651 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
100 |
105 |
115 |
120 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
63,5° | 63,9° | 64,2° |
63,5° | 63,9° | 64,2° |
63,5° | 63,9° | 64,2° |
63,5° | 63,9° | 64,2° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
44 |
44 |
44 |
44 |
G |
TRAIL (mm) |
140 138 | 135 |
140 138 | 135 |
140 138 | 135 |
140 138 | 135 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1214 1213 | 1212 |
1246 1245 | 1244 |
1271 1270 | 1269 |
1304 1303 | 1302 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
445 443 | 442 |
445 443 | 442 |
445 443 | 442 |
445 443 | 442 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
35 30 | 25 |
35 30 | 25 |
35 30 | 25 |
35 30 | 25 |
K |
STACK (mm) |
627 624 | 622 |
632 629 | 626 |
641 638 | 635 |
645 642 | 639 |
L |
REACH (mm) |
426 430 | 434 |
456 460 | 464 |
476 480 | 484 |
506 510 | 514 |
M |
PRZEKROK (mm) |
723 727 | 732 |
743 747 | 752 |
756 760 | 765 |
771 777 | 782 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
800 |
800 |
800 |
|
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
40 |
40 |
40 |
40 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
165 |
170 |
170 |
170 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
29" |
29" |
29" |
29" |