ŻEGLUJ PRZEZ MORZA KAMIENI, PRZELATUJ DROPY I WYBIERAJ SZYBSZE LINIE. ZWROTNE KOŁA 27,5 CALA ORAZ REGULOWANA GEOMETRIA RAMY SPRAWIAJĄ, ŻE TEN ZWINNY ROWER NA SZLAKI TO IMPREZA NA KÓŁKACH.
Zbudowany dla tych, którzy cenią sobie zwinność kół 27,5 cala, Trance X jest wyposażony w technologię flip chip, pozwalającą dostosować geometrię ramy do stylu jazdy i charakteru terenu. Możesz wybrać bardziej stromy lub łagodniejszy kąt główki ramy oraz obniżenie suportu o 20 mm lub 30 mm. Aluminiowa rama ALUXX SL ma unowocześnione tylne zawieszenie o skoku 145 mm. Mocowanie dampera trunnion oraz łącznik zawieszenia Advanced Forged Composite pozwalają pochłaniać nierówności, dając przyczepność i kontrolę podczas pokonywania skał czy korzeni. Pewność pracy jest dodatkowo podniesiona poprzez 160 mm skoku przedniego zawieszenia.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Nowy Flip Chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy.
Zwrotne i pewne koła 27,5 cala pozwalają pokonywać wyboisty teren, wykonywać manewry przy dużej prędkości, zmieniać linie i z impetem wypadać z zakrętów.
Ulepszone zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. Skok 145 mm z tyłu (i 160 mm z przodu) oraz nowy górny łącznik z kompozytu Advanced Forged zapewniają wyższą sztywność i wytrzymałość oraz niższą masę całkowitą.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 420 | 430 | 465 | 496 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 77,2° | 78,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° | 76,3° | 77,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 562 | 560 | 595 | 593 | 622 | 620 | 649 | 647 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 105 | 115 | 125 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 63,7° | 64,5° | 63,8° | 64,5° | 63,8° | 64,5° | 63,8° | 64,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 37 | 37 | 37 | 37 |
G | TRAIL (mm) | 138 | 132 | 138 | 132 | 138 | 132 | 138 | 132 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1179 | 1177 | 1203 | 1202 | 1233 | 1231 | 1262 | 1260 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 433 | 430 | 433 | 430 | 433 | 430 | 433 | 430 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 30 | 20 | 30 | 20 | 30 | 20 | 30 | 20 |
K | STACK (mm) | 596 | 590 | 605 | 599 | 614 | 608 | 623 | 617 |
L | REACH (mm) | 427 | 435 | 447 | 455 | 472 | 480 | 497 | 505 |
M | PRZEKROK (mm) | 709 | 718 | 714 | 723 | 740 | 750 | 762 | 772 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 50 | 50 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 27,5" | 27,5" | 27,5" | 27,5" |