OD SZYBKICH, BRUTALNYCH ZJAZDÓW, PO TECHNICZNY TEREN – TEN PROGRESYWNY ROWER NA SZLAKI POSIADA AKTYWNE ZAWIESZENIE, REGULOWANĄ GEOMETRIĘ RAMY I WSZYSTKO CZEGO POTRZEBA DO AMBITNIEJSZEJ JAZDY PO SINGLACH.
W pełni kompozytowa rama została stworzona pod 135 mm skoku z tyłu i 150 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro ma dwustopniowo regulowany łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged oraz mocowanie amortyzatora typu Trunnion. Flip Chip umożliwia zmianę na niską lub wysoką geometrię ramy, co oznacza dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu w celu uzyskania charakterystyki optymalnej do stylu jazdy i terenu.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Pewność i kontrola 29era
29-calowe koła płynnie i pewnie przetaczają się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich singlach. Dodatkowym ulepszeniem jest zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.
Zawieszenie progresywne
Zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. System o skoku 135 mm z tyłu (150 mm z przodu) uzupełnia górny łącznik z kompozytu Advanced Forged dla maksymalnej sztywności i wytrzymałości przy minimalnej masie.
Regulowana geometria
Flip Chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy / rury podsiodłowej 65,5 / 77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2 / 77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
- cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | LOW | HIGH | ||
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 430 | 430 | 465 | 496 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° | 77,2° | 77,9° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 566 | 564 | 597 | 595 | 629 | 627 | 656 | 654 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 95 | 100 | 110 | 120 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° | 65,5° | 66,2° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 |
G | TRAIL (mm) | 125,1 | 119,5 | 125,1 | 119,5 | 125,1 | 119,7 | 125,1 | 119,5 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 1173 | 1205 | 1239 | 1268 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 438 | 438 | 438 | 438 |
J | OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) | 40 | 40 | 40 | 40 |
K | STACK (mm) | 617 | 621 | 631 | 640 |
L | REACH (mm) | 426 | 456 | 486 | 510 |
M | PRZEKROK (mm) | 729 | 729 | 752 | 760 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 780 | 780 | 780 | 780 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 40 | 40 | 50 | 50 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 165 | 170 | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 29" | 29" | 29" | 29" |