OD SZYBKICH, BRUTALNYCH ZJAZDÓW, PO TECHNICZNY TEREN – TEN PROGRESYWNY ROWER NA SZLAKI POSIADA AKTYWNE ZAWIESZENIE, REGULOWANĄ GEOMETRIĘ RAMY I WSZYSTKO CZEGO POTRZEBA DO AMBITNIEJSZEJ JAZDY PO SINGLACH.
W pełni kompozytowa rama została stworzona pod 135 mm skoku z tyłu i 150 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro ma dwustopniowo regulowany łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged oraz mocowanie amortyzatora typu Trunnion. Flip Chip umożliwia zmianę na niską lub wysoką geometrię ramy, co oznacza dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu w celu uzyskania charakterystyki optymalnej do stylu jazdy i terenu.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Pewność i kontrola 29era
29-calowe koła płynnie i pewnie przetaczają się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich singlach. Dodatkowym ulepszeniem jest zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.
Zawieszenie progresywne
Zawieszenie tylne Maestro cechuje mocowanie amortyzatora typu Trunnion z większym skokiem oraz bardziej płynna praca. System o skoku 135 mm z tyłu (150 mm z przodu) uzupełnia górny łącznik z kompozytu Advanced Forged dla maksymalnej sztywności i wytrzymałości przy minimalnej masie.
Regulowana geometria
Flip Chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy / rury podsiodłowej 65,5 / 77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2 / 77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.
Rama
kompozyt Advanced (przedni trójkąt i wahacz), 135mm skoku zawieszenia Maestro, flip chip - Maestro, oś przelotowa 12x148mm; max. rozmiar opony 29x2.5", max. rozmiar tarczy korbowodu 34T
Widelec
Fox 36 Float Rhythm, skok 150mm, GRIP damper, Boost 15x110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant
Tylny amortyzator
Fox Float DPS Performance, 185/55, custom tuned for Giant
Kierownica
Giant Contact SL TR35, 780x35mm, wznios 20mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL 35, aluminium
Wspornik siodła
TranzX, regulowany skok, zdalna manetka S: 120-150mm skoku / 30.9 x 459mm M: 140-170mm skoku / 30.9 x 499mm L: 170-200mm skoku / 30.9 x 525mm XL: 170-200mm skoku / 30.9 x 525mm
Manetki
Shimano SLX SL-M7100, 1x12
Przerzutka tylna
Shimano SLX RD-M7100
Hamulce
Shimano Deore BR-MT6120, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-66 [P]203mm/[T]180mm
Dźwignie hamulca
Shimano Deore BL-M6100
Kaseta / Wolnobieg
Shimano SLX, 12-rzędowa, 10-51
Mechanizm korbowy
Shimano M511, 30t, linia łańcucha 55mm
Środek suportu
Shimano BB-MT500-PA, press fit
Obręcze
Giant TRX 2 29, ETRTO: 30-622, wys. 26mm, Tubeless Ready, hookless, karbon
Piasty
"[P] Giant MTB, łożyska maszynowe, oś przelotowa 15x110mm, tarcza na 6-śrub [T] Giant MTB, łożyska maszynowe, bębenek 3-zapadkowy, oś przelotowa 12x148mm, tarcza na 6-śru
Szprychy
Sapim Laser, [P]28/[T]28
Opony
[P] Maxxis Minion DHF 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO, TR [T] Maxxis Dissector 29x2.4, EXO, TR, tubeless
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 172 cm
- M 171 cm 180 cm
- L 179 cm 188 cm
- XL 187 cm 198 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
S |
M |
L |
XL |
|
|
LOW | HIGH |
LOW | HIGH |
LOW | HIGH |
LOW | HIGH |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
430 |
430 |
465 |
496 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
77,2° | 77,9° |
77,2° | 77,9° |
77,2° | 77,9° |
77,2° | 77,9° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
566 | 564 |
597 | 595 |
629 | 627 |
656 | 654 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
95 |
100 |
110 |
120 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
65,5° | 66,2° |
65,5° | 66,2° |
65,5° | 66,2° |
65,5° | 66,2° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
44 |
44 |
44 |
44 |
G |
TRAIL (mm) |
125,1 | 119,5 |
125,1 | 119,5 |
125,1 | 119,7 |
125,1 | 119,5 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1173 |
1205 |
1239 |
1268 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
438 |
438 |
438 |
438 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
40 |
40 |
40 |
40 |
K |
STACK (mm) |
617 |
621 |
631 |
640 |
L |
REACH (mm) |
426 |
456 |
486 |
510 |
M |
PRZEKROK (mm) |
729 |
729 |
752 |
760 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
780 |
780 |
780 |
780 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
40 |
40 |
50 |
50 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
165 |
170 |
170 |
170 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
29" |
29" |
29" |
29" |