Poznaj wszystkie najnowsze technologie rowerów elektrycznych, w tym automatyczne wspomaganie pedałowania, nawigację i zintegrowany system oświetlenia. DailyTour E+ to nowy, przyjemny sposób na codzienną jazdę po drogach.
Ten wszechstronny rower elektryczny to idealne rozwiązanie do codziennej jazdy. Jest wyposażony we wszystko, czego możesz potrzebować: nóżkę, światła, błotniki i bagażnik - wszystko to starannie zaprojektowane, aby pomóc Ci spakować i przewozić niezbędne rzeczy. Dzięki silnikowi SyncDrive Core 50Nm masz również możliwość jazdy w trybie Smart Assist. Ta technologia określa potrzebne wsparcie i zmienia się automatycznie - dzięki czemu możesz w pełni skoncentrować się na drodze i własnym doświadczeniom z jazdy. Wyświetlacz RideControl EVO jest płynnie zintegrowany z kierownicą. Wbudowane światła, które działają w dzień i w nocy, zwiększają bezpieczeństwo dzięki dodatkowej widoczności na drodze. Aby zapewnić jeszcze wygodniejszą jazdę, DailyTour E+ ma widelec amortyzowany Monoshock OD2, który pochłania nierówności i poprawia komfort jazdy.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Płynne wspomaganie
Silnik SyncDrive Core 50Nm z trybem Smart Assist określa potrzebny poziom wspomagania i automatycznie dostosowuje moc.
Nawigacja
Nawigacja jest dostępna za pośrednictwem wyświetlacza RideControl EVO, który jest płynnie zintegrowany z kierownicą.
Dodatkowa widoczność
Zintegrowane światła działają w każdych warunkach - w dzień i w nocy, aby zwiększyć widoczność Twoją na drodze.
ZASIĘG
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.
ENERGYPAK 625 / SYNCDRIVE CORE
- Zasięg
- Ekstremalne: 75 KM
- Dobre: 145 KM
- Idealne: 220 KM
Widelec
SR Suntour NEX E25, blokada, skok 63mm, oś 15AQ
Kierownica
Giant Contour GT, zintegrowane prowadzenie przewodów, gięcie do tyłu 30°, 31.8mm
Wspornik kierownicy
Giant Contour, zintegrowany wyświetlacz EVO, regulowany kąt
Wspornik siodła
amortyzowany, mikro regulacja jarzma na dwie śruby, 30.9mm
Siodło
Selle Royal Look-In gel
Pedały
platformowe, VP-183
Manetki
Shimano Nexus 8speed Revoshift
Hamulce
Tektro HD-M285 hydrauliczne, tarczowe
Dźwignie hamulca
Tektro HD-M285
Kaseta / Wolnobieg
Gates CDXtm, zębatka ze stali nierdzewnej 22T
Łańcuch
Gates CDXtm Carbon Drive 122T CenterTrack belt
Mechanizm korbowy
Gates CDXtm CenterTrack 46T front sprocket
Obręcze
Giant eX 2, ETRTO: 21-622, Tubeless Ready, aluminium
Piasty
[P] Shimano HB-MT400, oś przelotowa 100x15mm, Disc / [T] Shimano Nexus 8, Disc
Szprychy
[P] Sapim Race (32) / [T] Sapim Strong (32)
Opony
Schwalbe Marathon E Plus 622x50, Smart DualGuard Addix E
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 174 cm
- M 171 cm 182 cm
- mm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
S |
M |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
450 |
500 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
72,5° |
72,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
580 |
595 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
160 |
170 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
69,5° |
69,5° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
44 |
44 |
G |
TRAIL (mm) |
86,9 |
86,9 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1108 |
1117 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
470 |
470 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
60 |
60 |
K |
STACK (mm) |
634 |
643 |
L |
REACH (mm) |
380 |
386 |
M |
PRZEKROK (mm) |
407 |
400 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
670 |
670 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
90 |
90 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |