Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.
Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wszechstronna geometria na szuter
Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.
Wszechstronna wydajność
Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.
Rozmiar
XS, S, M, ML, L, XL
Kolor
Grenadine, Deep Lake
Rama
aluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
Widelec
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
Kierownica
Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact, 8°, aluminium
Wspornik siodła
Giant D-Fuse, offset 14mm, aluminium
Siodło
Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Manetki
Shimano GRX RX-400, 2x10
Przerzutka przednia
Shimano Tiagra
Przerzutka tylna
Shimano GRX RX-400
Hamulce
Shimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]160mm
Dźwignie hamulca
Shimano GRX RX-400 hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
Shimano HG500, 11-34
Łańcuch
KMC X10, z Missing Link
Mechanizm korbowy
FSA Omega Adventure, 32/48
Środek suportu
FSA Mega EXO BB-4000, BSA
Obręcze
Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty
Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Stal nierdzewna, [P]28/[T]28
Opony
Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless
Wyposażenie
zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 155 cm 166 cm
- S 159 cm 171 cm
- M 169 cm 181 cm
- M/L 174 cm 186 cm
- L 179 cm 191 cm
- XL 189 cm 200 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
XS |
S |
M |
ML |
L |
XL |
|
|
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
430 |
450 |
470 |
490 |
510 |
530 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
74,0° |
73,5° |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
540 |
550 |
560 |
575 |
585 |
600 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
125 |
135 |
150 |
165 |
180 |
195 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
70,0° |
71,0° |
71,5° |
72,0° |
72,0° |
72,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
G |
TRAIL (mm) |
78 | 82 |
72 | 75 |
68 | 72 |
65 | 68 |
65 | 68 |
65 | 68 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1029 | 1039 |
1025 | 1035 |
1030 | 1040 |
1035 | 1045 |
1045 | 1055 |
1061 | 1071 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
430 | 440 |
430 | 440 |
430 | 440 |
430 | 440 |
430 | 440 |
430 | 440 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
K |
STACK (mm) |
556 |
570 |
586 |
602 |
616 |
630 |
L |
REACH (mm) |
381 |
381 |
387 |
391 |
397 |
407 |
M |
PRZEKROK (mm) |
717 | 724 |
734 | 741 |
752 | 759 |
769 | 776 |
786 | 793 |
801 | 810 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
420 |
420 |
440 |
440 |
460 |
460 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
70 |
80 |
90 |
100 |
100 |
110 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700x 42C | 50C |
700x 42C | 50C |
700x 42C | 50C |
700x 42C | 50C |
700x 42C | 50C |
700x 42C | 50C |