Przygotuj się na kruszenie żwiru. Dzięki lekkiej, wytrzymałej ramie kompozytowej, dużemu prześwitowi na opony i płynnej jeździe, Revolt Advanced pozwala jeździć dalej i szybciej na wyboistych drogach, żwirze lub błocie.
Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Szybkość i lekkość
Nowe rama i widelec kompozytowy Advanced oszczędzają ponad 50 gramów w porównaniu z poprzednim modelem. Odnowiona geometria obejmuje niższy suport, dłuższy wysięg i bardziej ostry kąt główki ramy dla lepszego przyspieszania i podjeżdżania.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Adaptacja do terenu
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Rama
Kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, disc, mocowanie osi tylnego koła w systemie flip chip, max. szerokość opony 53mm w ustawieniu flip chip "long", lub max. szerokość opony w ustawieniu flip chip "short"
Widelec
Kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), oś przelotowa 12mm, disc
Kierownica
Giant Contact SL XR D-Fuse, 31.8mm
Wspornik kierownicy
Giant Contact, 8°
Wspornik siodła
Giant Contact Switch, regulowany, 30.9mm
Manetki
SRAM Rival eTap AXS, 1x12
Przerzutka przednia
SRAM Rival eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Rival eTap AXS
Hamulce
SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne, tarcze Giant MPH 160mm
Dźwignie hamulca
SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Rival, 12-s, 10-44
Mechanizm korbowy
SRAM Rival D1 DUB, 40t
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Obręcze
zestaw Giant P-X2 Disc
Piasty
zestaw Giant P-X2 Disc
Szprychy
zestaw Giant P-X2 Disc
Opony
Maxxis Rambler, 700x45c, bezdętkowe
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem, prowadnica łańcucha Giant 1x
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 163 cm 174 cm
- M 171 cm 182 cm
- L 179 cm 190 cm
- XL 187 cm 198 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
XS |
S |
M |
ML |
L |
XL |
|
|
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
430 |
450 |
470 |
490 |
510 |
530 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
74,0° |
73,5° |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
540 |
550 |
560 |
575 |
585 |
600 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
125 |
135 |
150 |
165 |
180 |
195 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
70,0° |
71,0° |
71,5° |
72,0° |
72,0° |
72,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
G |
TRAIL (mm) |
78 | 82 |
72 | 75 |
68 | 72 |
65 | 68 |
65 | 68 |
65 | 68 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1024 | 1034 |
1020 | 1030 |
1026 | 1036 |
1031 | 1041 |
1041 | 1051 |
1056 | 1066 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
K |
STACK (mm) |
556 |
570 |
586 |
602 |
616 |
630 |
L |
REACH (mm) |
381 |
381 |
387 |
391 |
397 |
407 |
M |
PRZEKROK (mm) |
724 | 731 |
740 | 747 |
757 | 764 |
774 | 780 |
791 | 797 |
807 | 814 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
420 |
420 |
440 |
440 |
460 |
460 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
50 |
60 |
70 |
80 |
80 |
90 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |