Przygotuj się na kruszenie żwiru. Dzięki lekkiej, wytrzymałej ramie kompozytowej, dużemu prześwitowi na opony i płynnej jeździe, Revolt Advanced pozwala jeździć dalej i szybciej na wyboistych drogach, żwirze lub błocie.
Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Szybkość i lekkość
Nowe rama i widelec kompozytowy Advanced oszczędzają ponad 50 gramów w porównaniu z poprzednim modelem. Odnowiona geometria obejmuje niższy suport, dłuższy wysięg i bardziej ostry kąt główki ramy dla lepszego przyspieszania i podjeżdżania.
Precyzyjna amortyzacja
Nowa rama posiada cieńsze, opuszczone widełki górne, dzięki czemu lepiej pochłania wstrząsy i drgania. Kierownica i sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez poświęcania sztywności podczas skręcania, sprintów czy podjeżdżania.
Adaptacja do terenu
Flip Chip na haku tylnym umożliwia regulację rozstawu kół: krótki gwarantuje szybsze sterowanie, a długi większą stabilność przy dużych prędkościach. Ustawienie długie umożliwia zastosowanie szerszych opon do 53 mm. Maksymalną amortyzację zapewnia dołączona sztyca D-Fuse, ale można też zamontować okrągłą sztycę o średnicy 30,9 mm lub sztycę regulowaną.
Kolor
Starry Night / Chameleon Neptune
Rama
kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
Widelec
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc
Kierownica
Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
Wspornik kierownicy
Giant Contact, 8°, aluminium
Wspornik siodła
Giant D-Fuse, 14mm offset, karbon
Siodło
Giant Approach, szyny stalowe, wypełnienie Particle Flow, montaż akcesoriów UniClip, szer. 145mm
Manetki
Shimano GRX RX-600, 2x11
Przerzutka przednia
Shimano GRX RX-810
Przerzutka tylna
Shimano GRX RX-810
Hamulce
Shimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm/[T]160mm
Dźwignie hamulca
Shimano GRX RX-600 hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
Shimano 105, 11-rzędowa, 11-34
Mechanizm korbowy
FSA Omega Modular AGX+, 32/48
Środek suportu
FSA BB-AL86, press fit
Obręcze
Giant P-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty
Giant, łożyska maszynowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Sapim Race, [P]24/[T]24
Opony
Giant CrossCut AT 1, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless, zwijana
Wyposażenie
zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja)
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- XS 155 cm 166 cm
- S 159 cm 171 cm
- M 169 cm 181 cm
- ML 174 cm 186 cm
- L 179 cm 191 cm
- XL 189 cm 200 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
XS |
S |
M |
ML |
L |
XL |
|
|
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
SHORT | LONG |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
430 |
450 |
470 |
490 |
510 |
530 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
74,0° |
73,5° |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
540 |
550 |
560 |
575 |
585 |
600 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
125 |
135 |
150 |
165 |
180 |
195 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
70,0° |
71,0° |
71,5° |
72,0° |
72,0° |
72,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
50 |
G |
TRAIL (mm) |
78 | 82 |
72 | 75 |
68 | 72 |
65 | 68 |
65 | 68 |
65 | 68 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
1024 | 1034 |
1020 | 1030 |
1026 | 1036 |
1031 | 1041 |
1041 | 1051 |
1056 | 1066 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
425 | 435 |
J |
OBNIŻENIE ŚRODKA SUPORTU (mm) |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
80 | 81 |
K |
STACK (mm) |
556 |
570 |
586 |
602 |
616 |
630 |
L |
REACH (mm) |
381 |
381 |
387 |
391 |
397 |
407 |
M |
PRZEKROK (mm) |
724 | 731 |
740 | 747 |
757 | 764 |
774 | 780 |
791 | 797 |
807 | 814 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
420 |
420 |
440 |
440 |
460 |
460 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
50 |
60 |
70 |
80 |
80 |
90 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |