PĘDŹ PRZEZ RÓWNINY I POBIJAJ OSOBISTE REKORDY DZIĘKI MASZYNIE MARZEŃ KAŻDEJ SPRINTERKI. NOWY ENVILIV JEST WYKONANY SPECJALNIE PO TO, ABY ZAPROWADZIĆ CIĘ NA PODIUM.
EnviLiv, zbudowany, by jeździł jeszcze szybciej, ma ramę z kompozytów Advanced, w której sztywność to priorytet numer jeden. Aerodynamiczne rury i agresywna pozycja sprawiają, że maksymalne przeniesienie mocy daje Ci niespotykany wcześniej napęd. Wyjątkowa sztywność boczna widelca i niezrównana siła hamowania aerodynamicznych hamulców tarczowych łączą się, zapewniając stabilność i precyzyjną kontrolę na zakrętach. Zintegrowana aerodynamiczna kierownica i sztyca, bezdętkowe koła systemowe z prześwitem na opony 28c oraz aerodynamiczne rury będą niosły Cię po pofałdowanych wzgórzach, przecinając powietrze. Rama zaprojektowana zgodnie z filozofią 3F zapewnia kobietom niedoścignioną moc podczas jazdy i sprawi, że wysuniesz się na prowadzenie.
Przełomowy kształt rur i geometria, dzięki której aerodynamiczną pozycję ciała uzupełniają komfort i moc.
Sztywność boczna widelca i hamulce tarczowe zapewniają taką kontrolę, że możesz spokojnie skoncentrować się na drodze.
Wydajność zapewnia ogromną prędkość nieodzowną dla najsilniejszych sprinterek, a przeniesienie mocy współgra z aerodynamiczną konstrukcją.
Ty mówisz „pędź”, on pyta „jak daleko?”. EnviLiv ze swoją śmiałą aerodynamiką jest ostry i zadziorny, idealny do superszybkiej jazdy. Precyzyjne prowadzenie, nienaganna siła hamowania oraz najwyższej klasy sztywność niezbędna do sprintów: ten rower przyda się komuś, kto się lubi przemieszczać, i to szybko.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | ||
---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 500 | 520 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 74,5° | 74,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 524 | 540 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 127 | 147 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 72,0° | 72,5° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 63,5 | 61 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 974 | 981 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 68 | 68 |
K | STACK (mm) | 525 | 546 |
L | REACH (mm) | 378 | 384 |
M | PRZEKROK (mm) | 757 | 775 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 380 | 400 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 170 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C |