Podczas ataku, sprintu lub szybkiego pokonywania zakrętów - wtedy wydajność łączy się z pełną kontrolą. Zaprojektowany z wykorzystaniem technologii AeroSystem Shaping, ze zintegrowanym systemem kół Giant WheelSystem oraz hamulcami tarczowymi, które są zarówno mocne, jak i aerodynamiczne, rozpędza się z minimalnym oporem.
Ten aerodynamiczny rower szosowy minimalizuje opór, co zapewnia lepsze przyspieszenia i wydajniejszy sprint. Zastosowano w nim hamulce tarczowe, co zapewnia większą pewność i kontrolę w każdych warunkach i przy każdej pogodzie. Rama została opracowana z użyciem technologii AeroSystem Shaping i wykorzystaniem kompozytów klasy Advanced, co zapewnia najlepsze osiągi aerodynamiczne, a jednocześnie należy do najlżejszych w tej kategorii. Całkowicie zintegrowane hamulce tarczowe w ramie w standardzie FlatMount i osie przelotowe, zapewniające sztywność kół i poprawiają wydajność. Wspornik siodła Vector z kompozytu węglowego, bardzo lekki i łatwo regulowany jeszcze bardziej zmniejsza opory powietrza. Wszystko to składa się na wyścigową maszynę, która pozostawi rywali daleko w tyle.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Zintegrowana aerodynamika
Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR/SL Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i nowoczesnych procesów produkcyjnych, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.
Rozmiar
XS, S, M, M/L, L, XL
Kolor
Knight Shield / Reflective Rosewood
Rama
Kompozyt Advanced, disc, max. szerokość opony 28mm
Widelec
Kompozyt Advanced, aluminiowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), disc
Kierownica
Giant Contact SL Aero
Wspornik kierownicy
Giant Contact SL Aero
Wspornik siodła
Giant Vector, kompozytowy, -5/+15mm offset
Manetki
SRAM Rival eTap AXS, 2x12
Przerzutka przednia
SRAM Rival eTap AXS
Przerzutka tylna
SRAM Rival eTap AXS
Hamulce
SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm, [T]140mm
Dźwignie hamulca
SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne
Kaseta / Wolnobieg
SRAM Rival, 12-s, 10-30
Mechanizm korbowy
SRAM Rival D1 DUB, 35/48
Środek suportu
SRAM DUB, press fit
Obręcze
Giant SLR 2 Carbon Disc WheelSystem, [P]42mm, [T]65mm
Piasty
Giant SLR 2 Carbon Disc WheelSystem, oś przelotowa 12mm
Szprychy
Giant SLR 2 Carbon Disc WheelSystem
Opony
Giant Gavia AC 1, bezdętkowe, 700x25c (26.5mm), zwijane
Wyposażenie
Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja), ładowarka SRAM eTap/AXS z kablem
TABELA ROZMIARÓW I GEOMETRIA
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
- S 165 cm 175 cm
- M 171 cm 181 cm
- ML 177 cm 187 cm
- L 183 cm 193 cm
- XL 189 cm 199 cm
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
|
|
S |
M |
ML |
L |
XL |
A |
DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) |
500 |
520 |
545 |
575 |
595 |
B |
KĄT PODSIODŁOWY |
73,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
72,0° |
C |
DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) |
535 |
550 |
570 |
580 |
605 |
D |
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) |
130 |
145 |
165 |
185 |
200 |
E |
KĄT GŁÓWKI RAMY |
72,5° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
73,0° |
F |
WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) |
45 |
45 |
45 |
45 |
45 |
G |
TRAIL (mm) |
60 |
57 |
57 |
57 |
57 |
H |
BAZA KÓŁ (mm) |
970 |
976 |
997 |
1007 |
1021 |
I |
DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) |
405 |
405 |
405 |
405 |
405 |
J |
OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) |
68 |
68 |
65 |
65 |
65 |
K |
STACK (mm) |
529 |
545 |
562 |
581 |
595 |
L |
REACH (mm) |
378 |
383 |
398 |
402 |
412 |
M |
PRZEKROK (mm) |
769 |
787 |
807 |
829 |
843 |
N |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) |
400 |
420 |
420 |
440 |
440 |
O |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) |
90 |
100 |
110 |
110 |
120 |
P |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) |
170 |
172,5 |
172,5 |
175 |
175 |
Q |
ROZMIAR KÓŁ |
700C |
700C |
700C |
700C |
700C |