Ten kompozytowy rower szosowy zapewnia prawdziwą przewagę podczas sprintu oraz jazdy solo. Dzięki aerodynamicznej ramie, zintegrowanemu systemowi kół Giant WheelSystem i technologii hamulców tarczowych, zyskujesz nowy poziom wydajności i prowadzenia na drodze, które pomogą Ci zdobyć podium.
Przecinająca powietrze szosowa wyścigówka, drobiazgowo optymalizowana tak, by zapewniała najlepsze w tej klasie szosowe osiągi aerodynamiczne w trakcie sprintów i czasówek. Rama ręcznie produkowana z kompozytów klasy Advanced tworzy rower, który jest lekki i sztywny, zapewniając ostrą, precyzyjną jazdę. Jego hamulce tarczowe są całkowicie zintegrowane w ramie dzięki mocowaniu w standardzie FlatMount i osiom przelotowym, zaprojektowanym, aby zoptymalizować zastosowanie tych rozwiązań. Sprinty, samotne ucieczki, ostre wiraże i strome zjazdy – Propel Advanced Pro Disc pozwoli Ci przeciąć powietrze i zyskać przewagę nad rywalami.
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Standard FlatMount i przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
S | M | ML | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) | 500 | 520 | 545 | 575 | 595 |
B | KĄT PODSIODŁOWY | 73,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 72,0° |
C | DŁUGOŚĆ GÓRNEJ RURY (mm) | 535 | 550 | 570 | 580 | 605 |
D | DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) | 130 | 145 | 165 | 185 | 200 |
E | KĄT GŁÓWKI RAMY | 72,5° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
F | WYPRZEDZENIE WIDELCA (mm) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
G | TRAIL (mm) | 60 | 57 | 57 | 57 | 57 |
H | BAZA KÓŁ (mm) | 970 | 976 | 997 | 1007 | 1021 |
I | DŁUGOŚĆ TYLNEGO TRÓJKĄTA (mm) | 405 | 405 | 405 | 405 | 405 |
J | OBNIZENIE SRODKA SUPORTU (mm) | 68 | 68 | 65 | 65 | 65 |
K | STACK (mm) | 529 | 545 | 562 | 581 | 595 |
L | REACH (mm) | 378 | 383 | 398 | 402 | 412 |
M | PRZEKROK (mm) | 769 | 787 | 807 | 829 | 843 |
N | SZEROKOŚĆ KIEROWNICY (mm) | 400 | 420 | 420 | 440 | 440 |
O | DŁUGOŚĆ WSPORNIKA KIEROWNICY (mm) | 90 | 100 | 110 | 110 | 120 |
P | DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY (mm) | 170 | 172,5 | 172,5 | 175 | 175 |
Q | ROZMIAR KÓŁ | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |